#2 Benim Adım Kara Kedi

308 35 23
                                    

Adrien
Kutuyu açtığım anda yeşil parlak birşey etrafımda dönmeye başladı. Sonra siyah ucan bir yaratık karşıma çıktı.

"Sen nesin böyle ve nereden çıktın? Odamda ne arıyorsun?" Diyerek onu soru yağmuruna tutuşturdum.

"Benim adım Plagg ve ben senin kwaminin. Şimdi burada peynir var mı çok acıktım. Peynir lütfen camambert olsun." Diyerek konuşup odada uçmaya başladı.

"Seni kesin babam koydu değil mi? Belki de şaka yapıyordur babam... Ama dur babamın şaka anlayışı yok ki?" Dedim. Aklımda cevaplanmamış bir sürü sorular vardı.

"Beni baban ve kimse bilmemeli. Şimdi ben bir kwamiyim. O kutudaki yüzüğü al ve parmağına tak." Diyerek emir verdi bana. Bende dediğini yaptım.

"Şimdi sen bir superkahramansın. Özel gücün her şeyi yok edebileceksin ama bir defa kullanabilirsin. Özel gücünü kullandıktan sonra 5 dakikada dönüşüceksin." Diyerek konuşmaya devam etti bende gür dikkatle onu dinliyordum.

"Hawkmoth düşmanınız. Uğur Böceği senin partnerin olcak ama o daha seçilmedi. Neyse dönüşmek için 'Plagg Pençeler.' Demen yeterli dönüşümden çıkmak için de 'Pençeler çıksın.' Demen yeterli. Hawkmoth kendine akumatize insanlar oluşturuyor ve bu sayede daha da güçlenip uğur böceği ve kara kedinin mucizelerini almayı planlıyor onları durdurabilecek tek kişi sen ve uğur böceği." Diyerek konuşmayı bitirdi.

"Hey bu işte yanlışlık var. Evinde yıllardır hapsolmuş birisi nasıl superkahmaran olsun ki?" Diyerek haykırdım.

"Sen seçilmiş kişisin Adrien." Diyerek kwami yanıma geldi.

"Suanlik Akuma alarmı yok. Olduğunda dönüşmem gerekecek." Dediğinde omzuma kondu. Bende Televizyonu açıp haberleri dinlemeye başladım.

"Haberleri kaçırmayın. Nadia Shamack Burda. Alışveriş  merkezinde soygun var. Soyguncular Genç bir kızı esir aldılar ve tehdit ediyor polisler genç kıza zarar gelmesin diye birşey yapamıyorlar. Acaba bunun sonu ne olacak? Takipte kalın." Haberi dinlediğimde o genç kıza baktım. Tanıdık geldi hemde çok. D-Dur Bir dakika o Marinette! Onu kurtarmam lazımdı. "Plagg onu kurtarmam lazım!" Dediğim anda Plagg yanıma geldi."Peki sanırım başlıyoruz." Dediği anda bende 'Plagg Pençeler.' Diyerek dönmüştüm. Kendime aynada baktığımda her yerim siyah deri ile kaplıydı.

"Bu çok havalı gerçektende muhteşem!" Diyerek odamdaki açık olduğu pencereden dışarı çıktım ve Olay merkezine doğru yola koyuldum.

Marinette
Gerçektende çok şanssızım ben. Tek başıma alışveriş merkezinde dolaşıyorken birden soyguncuların basması ve beni hedef olarak görüp polisi tehdit etmelerine ne demeli. Soygunculardan biri kolumu tutup diğer eliylede kafama silaha dayamıştı. Gerçektende korkuyordum. Ölmek için çok gençtim. Neden ben ya!? Ağlıyordum.

"Lütfen bırakın gidiyim. Yalvarıyorum." Diyerek kolunu çekiştirip kurtarmaya çalıştım ama olmadı.

"Hayır hiç bir yere gidemezsin. Polisler etrafı sardı. Sen bizim çıkış biletimizsin." Diyerek kolunu daha sıkı tuttu. O sırada birden siyah bir kostümlü genç yanımıza geldi.

"Merhabalar beyefendiler. Lütfen şu hanimefendiyi bırakında sorununuzu benle çözün." Diyerek yanımıza doğru yaklaştı.

"Çocuklar bakın burda kim varmış. Kurtarıcı prens vay hahaha. Çocuk kostüm giyerek bizi korkutamazsın." Diyerek silahı ona doğru dayadı.

"Ya oyle mi peki bundan korkabilir misin? Felaket!" Diyerek elini silaha aldı ve silah paramparça oldu.

"B-bunu nasıl yaptın!? Al şu kızı bizden uzak dur al şu paraları flan da al bizden uzak dur!" Diyerek benim kolumu çok hızlı bir şekilde bıraktı. Tam düşüyorken Kostümlü genç beni tuttu.

"Hey iyi misin? Sana birşey yapmadılar değil mi?" Diyerek beni ayağa kaldırdı.

"H-hayır ben iyiyim beni kurtardığın için teşekkürler peki ya sen kimsin?" Dediğim anda yanımdan uzaklaşmaya başladı.

"Adim kara kedi prenses. Şimdi hal etmem gereken birkaç şey var sen güvenli bir yere git." Dediğinde bana hoz kırptı ve gözden kayboldu.

Tanrım bana göz  kırptı... Çok tatlıydı. O yeşil gözleri ile sarı saçlarıyla çok güzel uyumluydu. Bana prenses dedi bide... Ne diyorum ben kendine gel Marinette!

Hemen olay yerinden uzaklaşarak eve gittim.

Eve geldiğimde annem gil haberi duymuşlardı sanırım çünkü hemen bana sarıldılar.

"Mari! Çok korktuk. Tanrıya şükür iyisin." Diyerek bana daha da sıkı sarıldılar.

"Anne baba ben iyiyim." Diyerek onların sarilmalarina karşılık verdim.

"Bir gün Kara kedi'yi çağırıp ona teşekkür etmeliyiz. Minik prensesimizi kurtardı." Diyerek babam bana daha sıkı sarıldı.

"Duyduğuma göre Parisin yeni super kahramanı." Dedi Annem.

"Anne baba benim için endişelenmeyin ben iyiyiyim. Odama geçip biraz dinleneceğim." Diyerek odama doğru merdivenlerden yürüdüm.

Odamın kapısını açtığımda yatağıma girdim ve düşündüm. Adı Kara Kedi... Bana prenses dedi... Beni kurtardı. Benim kahramanım oldu... Sanırım ondan hoşlanıyorum...

Merhaba arkadaşlar. Bu kitap çoğunlukla marichat olacak demistim ama sadece 1.kitap olarak geçerli. Acaba Adrien Marinette'i seviyor mu?

Bu arada zorlu aşk adlı hikayeme lütfen oy verin onun yeni bölümünü 12.bolume 10 oy gelene kadar atmayacağım.

Bu kitapta oy sınırı yok ama bir oy verirsen beni mutlu edersin :)
Mucizevi kalın.

1.Kitap Mucizevi Yolculuk(MariChat) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin