#4 UğurBöceği

299 31 21
                                    

Kara Kedi

Hemen ayağa kalktım ve o mucize kutusunu bulmam gerekti. Çünkü bize lazım olan en önemli mucize oydu ve kötü ellere geçerse o zaman Hawkhtmoth'u yenemezdim.

Koşarak mucize kutusunun fırladığı yere doğru gidiyordum ki yine Taş Yürek benim önüme geçti ve beni eline aldı.

"Bırak beni seni koca canavar."

"Mucizeni vermeden seni bırakmayacağım."

Taş yürek hareket edip benimle birlikte uzaklaştı. Onun elini hareket ettirip kendimi kurtarmaya çalışıyordum ama nafile eli çok sertti o yüzden hareket etmedi.

Içimden'lanet olsun' tekrar dedim.

Marinette
Dışarıdan sesler geliyordu. Hemen laptopu açtım.
"Nadia Shamak burda haber burda. Lütfen ayrılmayınız. Taş yürek adında bir canavar Kara Kediyi esir altına aldı. Paris'e şimdi ne olacak?"

Olmazz Kara Kedi esir alındı. O benim hayatımı kurtarmıştı bende onunkini kurtarmak istiyordum.
Hemen odamdan çıktım.

"Marinette nereye gidiyorsun?"

"H-hiç anne sadece okulda kitabımı unutmuşum. Onu almaya gidiyorumda."

"Kitabını alır almaz eve dön.  Çünkü Paris tehlikede sana zarar gelmesini istemiyoruz."

"Tamam anne."

Evden çıktım ve hemen Kara Kedi'nin olduğu yere gittim.

Taş yüreğe yaklaşmıştım. Bir binanın arkasına geçtim. Tekrar koşmaya başladığımda birşeye takılıp düştüm.

Hemen ayağa kalkıp takıldığım şeye baktım.

"Bu da ne böyle?"

Daha çok  koyu kırmızı ve siyah renkleri ile her tarafı kaplı bir küçük kutu vardı. Hemen elime aldım ve hemen eve gittim.

Eve gittiğimde odama direkt çıktım ve kutuyu incelemeye başladım.

"Acaba içinde ne var?"

Kutuyu açtım.  Açtığımda kırmızı parlak birşey etrafımda dönmeye başladı.

"B-buda ne böyle?"

"Sorun yok benden korkma."

Hemen sese baktığımda kırmızımsı ucan bir yaratık gördüm.  Kutuya baktığımda iki tane de küpe. Tamam refleks olarak kutuyu ona fırlattım.

1.Kitap Mucizevi Yolculuk(MariChat) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin