Seorang perempuan yang minat dgn pemandangan hutan yang gemar pemandangan hutan. Suatu hati perempuan yang bernama laurier arrabela ingin menenangkan diri di sebuah hutan...
Laurier: woww cantik nya pemandangan i like it this situastion... Hurmm nk ambil gambar di mana dulu ya... Tak pa cari dlu lahh
Sementara itu seorng lelaki yang bleh di katakan prince of wolf sedang mandi di satu sungai dan ada air terjun. Mahu dikatakan kacak memang kacak srs x tipu lah. Lelaki itu bernama Alex rayan, sedang mandi manda tiba² wolf nya berbunyi dan menandakan ada seseorang mahu menuju ke situ. Dengan pantas alex menyembunyikan diri nya di celahan batu yang besar ingin melihat siapa gerangan yang datang. Terlihat seorang perempuan yang memakai camera di leher dengan membawa bag datang ke arah situ. Alex hanya memandang perempuan itu, dia tersedar apabila serigalannya menggigit tarik baju nya...
Alex: u see that? The girl so beutyfull but she's human... Jom ke sana
Alex ke arah laurier. Tidak menegur hanya berdiri tegak di belakang laurier, apabila laurier pusing kan badanya ke belakang dia terkejut dan mengurut dadanya
Laurier: sapa awq? Awak duduk dalam ni ke or awak datang saja²?
Alex: rumah saya di atas sana. Saya tinggal di sini dan apa awak buat di sini seorng diri?
Laurier: saya datang untuk menenangkan diri saya, saya ingin mengambil foto pemandangan di sini boleh kan?
Alex: sudah semestinya... Arh nama saya Alex rayan,nama awq?
Laurier: nama saya laurier arrabela call me laurier and i call u alex?
Alex: hari sudah mau gelap mari saya tunjuk tempat selamat. Awak manusia agak bahaya di sini...
Laurier; saya manusia awq pn sama lah...
Alex: no dh cepat sebelum tu bag bagi sya
Laurier: ok alex
Alex membawa laurier ke satu tempat yang cantik. Seperti rumah di luar sana tapi memang rumah pn. Cantik susun atur luar nya tapi why alex bawa laurier ke stu?
Laurier: alex ni rumah sapa? Knpa awq bawa saya ke sini?
Alex: thats my home duduk lah sni jamgan keluar² saya akan hntr makanan dekat awq. Ok saya kene pergi jaga diri laurier your so beutyfull bye
Laurier: ok byeee
Alex pn hilang dari pandangan. Alex pulang ke atas gunung iaitu istana, semasa dia pulang ayahnda nya bernama luis bertnya
King luis: kemana kamu pergi?
Alex: mandi di sungai ayahnda mengapa?
King luis: ouh ada manusia di sana bukan?
Alex: tidak tahu alex tidak melihatnya
King luis: hurmmm tidak mengapa pergi lah rehat esok ada yang penting perlu lakukan
Alex: baik ayahnda...
Bersambung... Sorry story bab 1 pendek sebab otk kosong ni x best ade kekurngn bgi tau jngn diam ye