In de ochtend werd je wakker. Het viel mee hoe veel hoofdpijn je had. Toen stond je op in te gaan douchen maar toen kreeg je veel hoofdpijn. Je ging toch naar de badkamer je ging douchen en deed een zwart spijker rokje aan met een T-shirt ging je tanden poetsen en deed je make up op. Sem die sliep nog je liep uit de kamer toen hoorde je Sem wakker worden je hoorde hem opstaan tien deed hij de deur open. Maar je stond nog geen de deur dus werd je vol gemept door de deur. Sem zei ' ooh sorry het spijt me gaat het ik wist niet dat je tegen de deur aan stond ' je zei ' ja gaat wel hoor en je begin te zacht te lachen. Je zag Jolien heel hard lachen Jolien zei ' kom Lola we gaan broodjes halen ' voor je het wist werd je al meegetrokken. Je ging met Jolien mee jullie liepen naar het winkeltje haalde broodjes en jullie waren onderweg naar het huisje. Jolien zei ' hoe kan je bijna geen discussies hebben met Sem want ik en bas ja naja het loopt niet zo lekker ofzo maar ik vind hem nog wel leuk' . Je zei ' ja gewoon weet ik veel wij hadden toch ook een discussie bij Lil kleine ' ja maar ja zei Jolien '. Toen waren jullie bij het huisje en gingen jullie eten. Na het eten zei je tegen Jolien Bas en Sem ' ik pak even men bril krijg last van men ogen.'. is goed hoor zei Bas je liep naar de kamer van jou en Jolien want daar lag je bril.

Je deed hem op en ging weer buiten. Je ging liggen op een ligbed buiten bas en Jolien gingen opruimen. Sem gaat naast je liggen op het tweede buiten ligbed. Toen kwam Bas eraan en zei tegen Sem ' gap doe jij nog een x de afwas ' Sem zie terug als jij het nu doet doe ik het morgen met Lola. Bas zei oké is goed met een geïntegreerd gezicht. Bas liep naar binnen en deed express overdreven de afwas. Jij en Sem moesten lachen. Je zei tegen nog lekker bezig Sem ik moet nu morgen de afwas doen ' je liep naar de kamer van jou en Jolien je ging even op je bed liggen want je hebt erg veel hoofdpijn. 5 min later was je in slaap gevallen Sem deed de deur open Terwel je sliep. Toen werd je zachtjes wakker maar dat had Sem niet door hij ging naast je zitten en gaf je een kus op je wang. Toen deed je je ogen open en keek Sem aan Sem zei ' sorry dat je morgen moet afwassen mat mij ' met een lachend gezicht je beging lief te lachen. Je zei tegen Sem ' misschien moet ik men ouder FaceTimen want dan weten ze hoe het gaat met me en men zusje kan ik dan ook even zien. Sem zei is mag ik er bij je zie alsof je een keus hebt je komt zoiezo erbij. Ooh oké zie Sem je pakte je telefoon ging naar je vaders face time en je belde hem je ging bij Sem zitten in zijn armen. Je vader nam op en zei ' heey liefje hoe gaat het met je ' je zei ja wel goed Sem die helpt me wel goed hoor je zag Sem akward lachen. Je vader zei ' dus dat is je vriendje zozo kan het klippen dat ik die ken ' je zei 'ja zou kunnen ' toen zei Sem ' zit in het spaze YouTube kanaal en ben de zoon van Wendy van dijk toen zei je vader ' ooh vandaar ik hoorde voor dat Lola je kende dat ze een beetje fan was van spaze en ze zei altijd omg die Sem vd is echt zo knap je keek je vader streng aan toen zei Sem zozo dat wist ik niet Lo. Je keek verlegen naar de grond en daarna naar Sem Sem zei ' we moeten even ophangen dus doeg je vader zie doei en hing op. Toen keek je naar de grond en deed een hand op je voorhoofd en je zie ' dit is zo akward dat men vader dit zegt '. Toen zei die maakt niet uit hoor . Even later hoorde je Jolien roepen ' komen jullie nog af zijn jullie te druk toen liepen jullie naar buiten. Je ging zitten op Sems schoot bas en Jolien keken jullie jaloers aan. Toen zei Bas ' hoezo hebben jullie zoon leuke en perfecte relatie hoezo loopt alles goed en hoe kan je zoveel tijd met elkaar besteden en dat er niks gebeurt kwa boosheid ofzo' en hij liep naar binnen tien zei Jolien ' hij is gewoon een beetje jaloers je weet wel Sem ' Sem zei is het weer zover Jolien zei ja. Even later kwam Bas weer hij zei sorry ben beetje jaloers ofzo denk ik. Sem zei maakt niet uit gap we gaan wel even iets leuks met zen tweeën doen. Toen zei je ja die dat ik ga wat doen met Jolien vandaag. Bas en Sem pakte hun spullen toen kwam Sem naar je toe gaf je een kus op je voorhoofd en zei ' doei ' . Bas deed hetzelfde bij Jolien toen liepen ze weg. Sem gaf je nog een knipoog. Je keek even op je telefoon je had een berichtje van Bo ze had ge appt hoi Lo wou even vragen hoe het was maar ik heb nu met een jongen uit men klas echt zo leuk xx Bo je appte terug omg leuk ik en Sem loopt ook nog lekker. Toen deed je je telefoon uit en legde hem weg op de tafel binnen. Je vroeg aan Jolien wat we gingen doen Jolien zij we kunnen weer gaan shoppen in dat stadje. Je zei ja is goed ik pak even men tas met men spullen. Even later toen jullie de spullen hadden gepakt liepen jullie naar het hoofd van de camping huurde 2 fietsen. Je deed de sleutel in het slot je had een fiets met een rekje voorop dus je deed je tas op je rekje na een stukje fietsen waren jullie in het stadje. Jullie parkeerde de fiets lopen de h&m in je zag meteen een leuk tasje je zei omg die is zo leuk die neem ik zoiezo. Doen zei Jolien je pakte het tasje je zag ook een leuke flare broek in het zwart je pakte je goeie maat en je pakte er een leuk wit shirt bij met een zwarte tekst. Jolien had ook een rokje met een shirt jullie gingen naar de paskamers paste het het stond je erg leuk. Je liep naar de kassa en betaalde. Je liep met Jolien de winkel uit en liep naar binnen in de Calvin klein stoor je kocht een Calvin klein shirt. Het was half 1 dus gingen jullie even lunchen je nam een lekker broodje. Uurtje later gingen jullie nog naar een paar winkels je kocht nog wat dingen toen waren je handen helemaal vol met tasjes jullie liepen weer naar de fiets je deed je tasjes op je rekje en om je stuur. Jolien had geen rekje dus was aan het prutsen om haar tassen mee te krijgen je had helemaal de slappe lach Jolien moest ook heel hard lachen. Uiteindelijk toen het haar was gelukt fietste we naar de camping. we leverde de fietsen in en liepen naar het vakantie huisje je legde de spullen neer op Sems kamer. Want dat was half jou en Sems kamer. Je legde het in de kast Jolien zei ' Lo zullen we even gaan zwemmen' je zei ja is goed leuk idee je deed je bikini aan en legde een handdoek om je schouders je deed er een x geen jurkje over. Je liep met Jolien naar het zwembad je legde je handdoek op een ligbed. Toen zag je Sem naar de zijkant zwemmen je ging op de rand zitten Sem stond voor je in het water en jij zat aan de kant met je benen in het water geklemd om Sem. Bas wou naar ze toe lopen maar Jolien hield hem tegen Sem zei ' ha ik wist niet dat jullie ook gingen zwemmen ' je zie ' ja joliens idee haha'. Toen zoende jullie je klemde je lis en sprong in het water half op Sem zodat Sem een kleder water in zen gezicht kreeg.
Weer een deel verhaal wat zou ik er nog in het verhaal kunnen doen als gebeurtenis?😘en is het nog leuk om te lezen?
JE LEEST
home (voltooid)
FanfictionLola is net verhuist naar Amsterdam daar ontmoet ze een jongen maar ze heeft nog een vriendje uit Groningen maar is dat wel een echt goed vriendje wat zou ze moeten doen haar beste vriendin van haar oude school bo probeert haar te helpen en op der n...