dus....

212 3 0
                                    

Toen jullie er waren liepen jullie naar de staancaravan. Het was al erg laat jullie liepen naar binnen Bas en Jolien waren nog op Sem zei ik ga niet met Bas slapen ik ga wel met Lola slapen joe. Toen zei Bas hallo ik ga niet met Jolien slapen. Jou probleem zei Sem je zei Jongens please regel dit gewoon even. Sem zei oké ik ga wel met Bas slapen. Ojaa zei Bas je zei Sem en ze liepen naar hun kamer. Je liep naar de kamer van jou en Jolien. Je zei tegen Jolien Hai Sem en Bas willen niet met elkaar slapen maar ik heb het even gefixt. Lekker bezig zei Jolien je ging op het bed zitten en deed een spaze trui aan.

 Lekker bezig zei Jolien je ging op het bed zitten en deed een spaze trui aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met je Nike sport broek als chill/slaap outfit. Je zat tegen de muur met je rug. Je hoorde Sem zeggen tegen Bas ' yo sorry dat ik een beetje boos was gap ' . Ooh het was meer mijn fout hoor zei Bas. Tien hoorde je Bas zeggen ' ik vind het gewoon soms iritand dat ik dan geen verkering heb snapje.' ja snap ik maar je hebt toch met Ella zei Sem Bas zei ik heb het net uit gemaakt ik vind d'r niet leuk. Wacht zei Sem je hebt sinds een paar dagen en je maakt het nu al uit uuhm ja zei Bas je hoorde Bas en Sem lachen. Je stond op en liep naar de badkamer om je make up eraf te halen. Je was bezig met het eraf halen en toen ging je telefoon af je nam op het was Tim hij zij ' zou je tegen Sem willen zeggen dat hij even wil opnemen want ik heb hem al 10 keer gebeld' uuhm ja is goed ik zou het hem zeggen doei Tim.' je deed je telefoon weg en deed de kamer deur van Sem en Bas open je zei Sem bel Tim even moest ik van Tim doorgeven en ik ga zo slapen dus welterusten. Sem zei zou ik doen doei. Sem belde Tim op Tim zei ' yo Sem even vraagje we gaan morgen opnemen zou je even een filmpje willen maken van dat je er niet bij bent omdat je op vakantie bent' ja doe ik stuur het over kwartier goed? Jazeker zei Tim hij zei ook heb je nu met Lola ja toch Sem zei ja haha maar ik moet hangen doei gap doei zei Tim terug. Sem nam een filmpje op van dat hij op vakantie was en dus de opnames miste. Even later ging je slapen. Toen je wakker werd zag je dat Jolien nog sliep je keek even op je telefoon je had 6 gemiste oproepen van Bo. Je dacht die heb ik al lang niet meer gesproken. Je belde haar terug ze nam op en zei ' Je hebt echt iets gemist ik ik krijg een zusje maat ik ben al 16 ' . Leuk toch zei je ' ja opzich wel maar ik ben al 16 dan zit er 16 jaar verschil tussen maar ik ben opzich wel blij.' je zei je maar het is wel super cute . Bo zei maar ik moet hangen doei schatje. Je zei doei liefie en toen hing Bo op. Je dacht wow dat zou wat zijn maar ja. Je deed je telefoon weg en ging nog even liggen. Toen werd ineens de deur opengegooid en zei Bas ' hup opstaan we gaan over 15 min weg we gaan namelijk karten.' echt omg leuk zei je je deed een korte broek aan met een T-shirt en een tasje om waar je al je spullen in deed die je nodig had. Je ging naar de badkamer en deed je make-up op en je geurtje op. Je deed je haar los je at snel een boterham die Bas voor je gemaakt had. Je ging buiten op een stoel zitten Sem stond achter je Sem was bezig met je haar. Je zei ga je een vlecht maken Sem zei proberen kan altijd je begon te lachen even later had Sem een soort van vlecht/staart gemaakt hij haalde het er weer uit en lied het los. Toen waren Bas en Jolien ook klaar en liepen jullie met z'n allen naar de ingang van de camping. Jullie huurde fietsen en fietste naar de plek waar jullie gingen karten. Toen jullie er waren kregen jullie een helm op en een pak aan. Je maakte even een snap met Jolien en Bas en stuurde hem naar je vrienden en je ouders. Toen kreeg je een kart en ging je erin zitten de meneer legde uit hoe het werkte. Toen mochten jullie rijden je werd meteen ingehaald door Bas en Sem want Sem had z'n eigen auto en Bas een brommer. Jolien durfde bijna niks dus liep het karten haar ook niet goed af. Je trapte op gas en haalde Bas en Sem in. Op het einde was je tweede geworden Sem was een Bas was drie en Jolien was vierde geëindigd. Jullie stapte uit en deed je kart pak en helm uit. Jullie fietste weer naar de camping leverde de fietsen in en liepen naar het huisje. Je ging zitten op een stoel en je zei als jij mij niet via rechts inhaalde had ik gewonnen Sem. Oja zei die hij zei ik had zobiezo gewonnen meid. Echt niet zei je Even later zei Jolien omdat ik helaas laatste ben trakteer ik jullie op pizza. Ik ga het even halen tot zo doei doei je zei doei. Je dekte alvast de tafel voor vier personen. Je pakte even je telefoon je had een appje van je oma of alles goed ging. Je besloot om te gaan FaceTime met je oma. Je belde haar op ze antwoordde je zei hey oma je oma zij ' hoi meisje hoe gaat het ermee ' je zei goed hoor met jou ' je oma zei ' met mij gaat het ook goed maar hoe gaat het met de jongens' je zei ' goed hoor haha' je oma zei ' heb je verkering met Sem of niet' je zei ' hoe weet je dat' je oma zei ' ooh dat zei je vader ' . Echt zei je je oma zei ja haha. Je zei ' ik roep hem wel even je riep Sem Sem kwam aangelopen en zei wat is er je zei m'n oma is benieuwd naar je haha Sem zei ooh haha je zei ' ik ga wel even verder met de tafel dekken ga jij maar even met dr praten . Is goed zei Sem Sem zei ' hallo ik ben Sem haha. Je stond er nog even bij toen zei je oma ' hallo ik ben de oma van Lola , ze begonnen en gesprek naar 5 minuten hingen jullie op. Je zei nou nog wat meegemaakt in het gesprek. Sem zei echt een lieve oma heb je. Ja ik know zei je even later kwam Jolien aan met de Pizza's.

Hier weer een nieuw deel niet zo lang maar hopelijk wel leuk🤔😁

home (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu