Oké gyerekek.
Ez a könyv kapott hideget meleget egyaránt.
DE!!!
Már rég nem vagyok depressziós!
Az egy dolog, hogy xy ideje van kint a könyv...
Mindenkinek köszönöm a sok sok pozitív kommentet!❤
Viszont.
Minek kell lehúzni másokat azzal, hogy biztos azért csinálod ezt mert feltűnési viszketekséged van, csak tini vagy és kinövöd! Csak karcolgatod magad, és nem vágod!
Leszögezek valamit.
Ha lehetett volna, akkor nem letten volna depressziós! Elegem van, hogy olyan értetlen, bugyuta és kötöszködő emberek kommetelnek akik ezt nem fogják fel! Micsináljak még? Rakjak a könyvre százezer figyelmeztetőcímkét, hogy ne olvasd el, nem xy/nak/nek való mert hiába!
Az ott fent⬆A KÉPET ELTÁVOLÍTATTA A WATTPAD. (elméletben lehet látni a képet)az én kezem, gyógyulófélben pár éve. Nem szégyen, ha vannak hegeid.
Nem szégyen, ha más vagy.
AZ A SZÉGYEN, HA BÁNTANAK OK NÉLKÜL!
Szerintem, mindenkinek van rossz napja, nekem is van.
Nekem is vannak érzelmeim, hiába bújok egy írói név alá.
Ember vagyok, hibákkal. Lehet, hogy nem vagyok valami jó ember, mert makacs vagyok és öntörvényű.
De a "dögölj meg, kis tini depis" meg "jajj mi a baj hadd segítsek!" Üzenetek kikészítenek.
Vegyétek figyelembe, hogy mikori a könyv, és mi a szitu. Lehet, hogy elkezdek írni a bajaimról de nekem ez felér egy seb feltépésével. Nagyon rosszul tud esni, és higgyétek el számomra így jobb. Nem akarok életutat elmesélni magamról, mindent az elejéről írni újra meg újra. Köszi!
ESTÁS LEYENDO
Depressziósok kérdései
Novela JuvenilDepresszió = kérdések. Kérdések = bizonytalanság. Ismerős?