Hádés x Reader

338 21 2
                                    

Szóval, ez fog történni, ha a szereplőn kívül nem adtok meg mást. Ilyen agyhalott cucc lesz belőle, szar, tudom, de az első ilyenem volt igyekszem belerázódni. 😅
Mellesleg KissKloe nak készült ez a rész.
Ui.: Ha nem olvasod el, leküldelek Hádéshoz.🖤

A Holtak Birodalmában

- Kicsit lapos hely ez az Alvilág. Valahogy bulisabbra számítottam, amikor meghaltam. Határozottan alul teljesít. Az Asfodélos mező tömve van, az Elíziumban egy kisebb ország is elférne. Na ott, öregem jó a hangulat. Miért nem küldesz oda több embert? Nagyon menő. De a hely többi része lehangolt...
- KI VAGY TE, HOGY MEGKÉRDŐJELEZD AZ ÉN...
- Hey, hey, hey, nyugi, ne ordibálj kiszakad a dobhártyám. Hádés, figyu, tényleg lehetne ez a hely kicsit bulisabb. Vágom, hogy az Elíziumba csak a hősök, mehetnek, de az Asfodélos mezőt igazán feldobhatnád egy kicsit.
- Az Alvilágot. Feldobni? Azt akarod mondani, hogy tegyem vidám hellyé a halottak birodalmát?!
- Aha.
- Ez egy borzalmas ötlet. A halál nem lehet vidám! A halál...
- Várj, egy picit, időt kérek. Szomorúnak nézek én ki?
- Hát...nem.
- Akkor depressziósnak?
- Nem...kifejezetten jó kedved van.
- Hát akkor mi van azzal, hogy a halál nem lehet vidám?
- ...
Most megfogtalak te öreg Isten. Tudod ki szórakozzon velem. Adok én neked elvenni a családomtól...majd meglátod.
Elégedett vigyorral az arcomon bólintottam egyet, majd ismét párbeszédbe elegyedtem Hádésszal. Kicsit merész dologra készülök, de hát na. Ennél rosszabb úgy sem lehet.
- Fogadást ajánlok. Ha vidám hellyé tudom tenni az Alvilágot, akkor haza kell engedned. A mostani testemben. Újjá. Kell. Élesztened.
Az Alvilág ura meglehetősen bárgyún nézett rám mielőtt újra megszólalt. Egész aranyos volt.
- És ha nem sikerül?
- Akkor döntsön a sorsomról az, akinek joga van.
Beleegyezett. Nem lepődtem meg túlságosan, fantasztikus meggyőzőképességgel rendelkezek, de hát, ez már csak ilyen.
- Szóval, arra gondoltam, hogy itt lehetne egy diszkó gömb.
Az Isten fél szemöldökét felhúzva nézett rám.
- Diszkógömb. Az Asfodélos mező közepén...jó ötlet ez?
- Ne már, a fények is jók lehetnének, ha tennél ki mondjuk 6 helyre lámpákat. A színesebbik fajtából! Na, gyerünk! Megegyeztünk!
- Jó, jó, csak fogd be. -morogta az orra alatt.-
Diadalittasan elvigyorodtam és néztem miként díszíti fel a helyet. Én elégedett voltam, azonban a szellemek, hát, nem nagyon értékelték a zsenialitásom, de sebaj, még koránt sem végeztem.
- Szuper, most kell díszítés. Lampionok, színes szalagok, gyerünk, ürítsd ki a mókatárad! -böktem meg a vállát.-
- Az Alvilág Istene vagyok. Nincs mókatáram, ha lenne is, fekete lenne. Mint a lelkem. Vagy mint az otthonom.
- Persephónénak mégis megteremtetted azt a gyümölcsöskertet. Gyerünk, nem vagy te ilyen goromba. Hajrá!
Hádés végre erőt vett magán és feldíszítette a helyet. Na, már egész pofásan néz ki. Mint egy menő diszkó a 10. századból. Vendégekkel...vendégekkel akik a 10. század óta itt vannak...és tulajdonképpen már halottak. Végül is, a fő, hogy vendégek.
- Nagyszerű, már csak zene kell. Méghozzá élő zene!
- NA EBBŐL ELÉG! ÉLŐ ZENE A HALOTTAK KÖZT?! MEGŐRÜLTÉL?!
- Nyugi van Isten pajtás, már kértem, hogy ne kiabálj. Mellesleg igen, mindenképp kell egy DJ pult.
- És ki lesz a DJ észlény? -kérdezte gúnyos mosollyal.-
- Minden házibuliban amiben voltam, a vendéglátó volt a DJ, úgyhogy...ez eldőlt.
Hm...mintha, egy árnyalattal sápadtabb lenne. Ez lehetséges egyáltalán?
Jajj, ne, most meg vörös. Ezt nem hiszem el...
- Hékás! Nem lehetsz pipa! Megegyeztünk! Na, csak próbáld meg. És, erőltess magadra valami...partisabbat. A fekete köpeny rég nem divat házibulikban.

Mintha morgott volna valamit...talán, hogy bolond halandók? Áh, mindegy, a következő jelenet úgy is kárpótolni fog. Szerencse, hogy nálam van festőkészlet, amit apámtól kaptam. Ha szerencsém lesz, eléggé belemerül a DJ-skedésbe én meg le tudom festeni. Jó lenne...
Drága barátom nem sokkal később teljesítette is a kérésemet, méghozzá milyen jól! Buggyos gatya, haspóló -jó, ez talán egy kicsit sok volt, de...annál viccesebb- és persze a hátracsapott baseball sapka. Fantasztikus kombó.

Ezt nem hiszem el...Hogy lehet ezt ennyire élvezni?! Már 3 órája nyomatja itt a tuc tuc zenét és nem fáradt el! A festmény rég kész, a halottak meg, ha lehetséges még jobban meghaltak. Nem csodálom...Hádés borzalmas DJ...
Még legalább 2 óra telt el, mire felnézett a "dolgából" és félelmetesen széles Joker mosollyal konstalálta, hogy a hullák még mindig....nos...hulla mód érzik magukat.
- Nos, azt hiszem nyertem ifjú halandó. Mellesleg, mielőtt még eldönteném a büntetésed, hány éves vagy? -na, végre szemet szúrt az öregnek, hogy nem vagyok annyi idős mint ő...-
- 17 vagyok. Bevetésen voltam  amikor lelöktek egy fáról.
- Világos, nos...akkor hát gyere velem, itt az ideje megtárgyalnunk a végzeted.
- Várj egy picurkát. Miért is kéne Veled, megbeszélndm, hogy mi lesz a vég?
- Hisz megegyeztünk, ha nem sikerül feldobnod a helyet, megszabhatom a büntetésed.
- Aha....nem. Én azt mondtam, hogy döntsön a sorsomról az, akinek joga van dönteni.
- Igen, azaz...
- Én. - hangzott a felelet a hátam mögül.-
Apám volt az. Thanatos. A halál. Nem értem mit szeretett benne anyám, de...a lényeg, hogy ő az...apám...
- Szia Apa! Mizu?
- Szervusz, T/N. (Te Neved) Semmi különös. Jól a bolondját járattad szegény Hádésszal. Most nézd, hogy össze van zavarodva. Barátom, -fordult apa Hádés felé- be kell ismernem, át lettél verve. Legközelebb, talán figyelj a részletekre. Mielőtt még felháborodsz, hogy a holtakról csak neked van jogod dönteni, jusson eszedbe, hogy mit mondott. Akinek joga van. Kinek lenne több joga mint a tulajdon apjának?! Úgyhogy, drága barátom én azt a sorsot szánom gyermekemnek, hogy menjen, had éljen az élők között. Mint önmaga.

Mondani se kell, Hádés teljesen ki volt akadva. Hebegett, habogott, kék lánggal égett minden. De, végül hazakerültem.
Haza a páromhoz, a gyerekeinkhez, haza, a Félvér Táborba.

Pjo agymenéseimDonde viven las historias. Descúbrelo ahora