Nový život

869 31 1
                                    

Práve sa sťahujem do Beacon Hills s mojím otcom ktorý je Sheriff a sťahujeme sa kvôli jeho práci. „To sú všetky krabice?" opýtam sa ho „Áno, to by malo byť všetko" odpovie pri čom sa usmeje. Dá lístok kde je napísaná adresa tomu v dodávke čo nám nesie krabice do nového domu. „Nastúp do svojho auta a snaž sa ísť tesne za mnou" nastúpil som si do svojho auta a ocino si nastúpil do svojho. Keď už sme konečne dorazili do nového domova, zobrali sme všetky krabice a veci, nechali sme ich v obývačke na chodbe. Zajtra budeme vybalovať. Spravil som si hygienu a išiel spať na nepohodlný nafukovací madrac. Hneď som zaspal. Ráno ma zobudil ten nechutný zvuk budíka a s nechuťou som sa šiel umyť a prezliecť. Bolelo ma celé telo. Keď som prišiel do školy, vôbec som sa v nej nevyznal. Hľadal som riaditeľňu no nenašiel som ju, tak som sa opýtal čiernovlasého vysokého chalana kde je. Bol ku mne otočený chrbtom „Ummm.. Ahoj, povieš mi kade sa ide na riaditeľňu?" ignoroval, tak som to skúsil znova „haló? Počuješ ma?" a poťukal som ho na chrbte. S nechuťou sa otočil ku mne a odišiel. „Ugh.. Ďakujem za pomoc" zamrmlal som si po pod nos. Pýtal som sa ďalej, spýtal som sa to hnedovlasého chalana a dúfal že mi aspoň on odpovie „Ahoj, prosím ťa povieš mi kde je riaditeľňa?" s blbou náladou som povedal „Jasné, ukážem ti ju, ty si tu nový čak? Ja som Scott, teší ma" hrnul to zo seba a ukázal mi nech ho následujem „Umm.. Ja som Stiles tak tiež ma teší." a išiel som za ním. Cestu ku riaditeľne sme sa rozprávali a spýtal som sa ho „Kto bol ten vysoký čiernovlasý chalan?" „Alee.. To je Derek je kus.." „Ignorantský?" skočil som mu to reči. „Môže byť" povedal a zasmial sa. „Taak, tu je riaditeľňa" povedal a odišiel ani som mu nestihol poďakovať a už bol preč. Zaklopal som. Otvoril dvere nejaký starší pán, zrejme riaditeľ. Dal mi rozvrch a učebnice a odviedol ma na moju prvú hodinu. „Toto je váš nový spolužiak.. My.. Miee.." "Miecyzslaw Stilinski ale volajte ma Stiles„ odpoviem a hľadám si voľnú lavicu. Sadnem si ku Scottovi a riaditeľ odíde. Keď skončí hodina idem si odložiť nepotrebné veci a kuknem sa na rozvrch „Telocvik.. Fuuuj" sám sebe som povedal ale niekto to započul „Priprav sa.", otočil som sa, ale nikto tam nebol len prechádzali žiaci. Išiel som do šatien sa prezliecť a videl som tam Scotta. „Čo tu zvyčajne hrávate?" „Lacross" odpoveď sa mi dostala ale nie zo Scotta. „Čau ignorant" poviem arogantne a on ma začne zabíjať pohľadom. Coach zapískal a my všetci sme vybehli na ihrisko. „Pán Bilinski vy to viete hrať?" „Ja som Stilinski coachi a nie neviem." „To je jedno, sadnite si na lavičku a kukajte ako sa to hrá" sadol som si na lavičku a sledoval ich, vôbec som tomu športu nechápal. Kukal som na Dereka a dúfal že spadne na jeho arogantný ksicht „Teraz ste na rade vy Bilinski" povedal a ja som sa postavil, zase to povedal zle. Bol som našťastie v tíme so Scottom, Scott mi prihral, no ja kým som si to uvedomil, Derek sa po mne rozbehol a celou silou do mňa vrazil „Dík za loptu" arogantne sa zasmial. Ja som tam ležal s vybitým dychom a Scott ma začal zachraňovať, odniesol ma do šatni a povedal „Dereka si nevšímaj, on z vonka vypadá že ťa chce zabiť ale vo vnútri je v pohode len ho musíš spozn.." „Ako si ho nemám všímať keď do mňa vráža jak baran?" vykríkol som zo seba. Scott sa zasmial a ja som šiel pod sprchy, keď skončila škola a vrátil som sa domov tak som otcovi pomáhal s vybaľovaním. Bol večer a ja som si šiel ľahnúť.

/Alpha|Beta|Omega\ [PAUSED]Where stories live. Discover now