jest pan gejem?

124 11 8
                                    

Chłopcy uśmiechnięci wyszli z pomieszczenia, gdzie przed chwilą odbywały się zajęcia. Taehyung zamknął salę na klucz i tak owy schował do kieszeni swojego płaszczu.

Rozmawiali o rzeczach ważnych jak i mało ważnych. Gdy poszli do recepcji, by Taehyung mógł się "wymeldować" Z pracy.

Kiedy byli obok recepcji zaczął się ważny dla Jeona temat

- dlaczego rodzice wyrzucili cię z domu - zaczął spokojnie Kim

- bo jestem gejem - powiedział bez żadnych uczuć, choć w środku pękało mu serce i modlił się aby Kim pozwolił mu ze sobą zostać.

Taehyung widząc niepokój w oczach Jeona przytulił go mocno do siebie,  po czym delikatnie pocałował go w czoło.

- jest pan gejem? - usłyszeli cichy głos zza recepcji.

Kobieta jakby nigdy nic siedział przy komputerze i uzupełniała jakieś grafiki. Nawet nie oderwała wzroku od komputera.

Jeongguk natychmiast się zarumienil i schował głowę w zagłębianiu szyi Kima, na co ten cichutko zachichotał i pokiwał twierdząco głową.

Odłożył klucze i wyszli. Jeon nadal był troszkę zarumieniony, ale Tae jakby tego nie zauważał albo po prostu nie chciał.

- co chciałbyś zjeść? - jako pierwszy odezwał się Kim

- nie wiem, ale coś prostego - mruknął Jeongguk

- moze po prostu ramen? - zaproponował a na twarzy Jeona zakwitł uroczy uśmiech, od którego nie jeden by się uzależnił

- jak dla mnie okay - powiedział już wesoły. Nie wiedział nawet co było powodem jego euforii. To, że Taehyung pozwolił mu zostać, czy to, że zje z nim kolacje.

Przeszli kawałek, kiedy znaleźli się pod jednym z najbardziej prestiżowym apartamentowcem w Seulu.

Jeongguk byl zachwycony tym, co osiągnął Taehyung. Nie wiedział ile mu to zajęło ale wiedział, ze pracował naprawdę ciężko.

Weszli do środka, uprzednio witając się z kobietą w recepcji i ochroną. Wjechali windą na ostatnie piętro, po czym skierowali się do apartamentu numer 457.

- wynajmujesz tutaj? - odezwał się wreszcie Jeongguk

- nie, kupiłem to, więc jest moje - uśmiechnął się ciepło do młodszego chłopaka.

Mężczyzna przekręcił klucz w zamku i weszli do do apartamentu.

- będziesz spać tam - mruknął Taehyung i pokazał na drzwi do pokoju gościnnego.

=====================================

An; nareszcie rozdział X D

|•you are my addiction•| Vkook |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz