"Mereu sunt singura chiar daca toata lumea incearca sa vorbeasca cu mine.Dar am o presimtire ca se va întampla ceva. "
Oprindu-se din gandit din cauza unei fete care zambea în fata ei, Kira da sa plece dar fata o întreaba:
-Am auzit ca azi va veni o familie ca sa adopte pe cineva. Sper sa te ia pe tine. Nu vreau sa fiu rea si sa crezi ca vreau sa pleci de aici, doar ca as vrea macar odata zambind ,nu doar plangand.
"Cand am auzit ce a zis mi-a cazut o lacrima, ea stergand-o si lunduml-ma în brate."
Pe la ora 17 a venit o familie care cautau o fetita între 16-17 ani. Multe fete au venit în fata lor dar Kira observa ca femeia se uita la ea. Ea da sa plece dar femeia o întreaba cum o cheama. Kira neputand sa vorbeasca ia o foia si îsivscrie numele pe el. Femeia vazand asta a început sa zambeasca.
-Îmi pare bine de cunostinta Kira,eu sunt Annabelle.
Annabelle se duca la asa zisu ei sot si îi spune ceva care îl face sa zambeasca.
Ei se duc la directoare si vorbesc,dupa care directoarea ma cheama la ea birou.
-Kira se pare ca pana la urma ti-ai gasit familia.spune aceasta zanbind.
"Eu cand aud ce a zis doamna am ramas masca , am zambit, primu zambet dupa 9 ani.".....
Sper ca va placut primu capitol,este prima mea poveste asa ca as vrea sa va stiu parerile sincere :3 Mersi!!!
CITEȘTI
Viata ca un...IAD †
RandomO fata de numai 16 ani trece prin multe de cand parintii ei au abandonat-o la un orfelinat deoarece fata nu putea vorbi ...