Noua familie...

39 8 4
                                    

Dupa ce mi-am facut bagajul am plecat, luandu-mi la revedere de la prietena mea care ma încurajat mereu,spre noua mea casa.

    -O sa ai un frate mai mare.îmi spune Annabelle zambind.

Eu cand am auzit asta ma tot gandeam cum o sa ma înteleg cu asa zisul meu frate.

Am intrat în casa cea mare iar în sufragerie statea un baiat cu parul negru care îi punea în evidenta ochii sai tot negri. Cand m-a vazut a zambit venind la mine îmbratisandu-ma  si zicand:

  -Deci tu esti minunata mea sora noua.spune acesta zambind iar eu dand doar din cap neschitand nimic pe chip.

   -Nu poate vorbi Sebastian.spuse Annabelle.

    -Nu îmi pasa atata timp cat este sora mea.spune baiatul îmbratisandu-ma din nou.

Annabelle si sotul ei au început sa zambeasca doar eu stand ca proasta si neîntelegand  nimic. Sebastian cand mi-a vazut expresia de pe chipul meu a zis:

   -Pai haide sa îti arat camera.zise urcand cu ghiozdanul meu sus.

Eu îl urmaresc pana la o usa alba. Cand intru raman masca de ditamai camera pe care o vad. Toata camera era alba ,cu un sifonier pe un întreg perete,cu un birou care avea diferite foi,niste creioane,un leptop si un telefon,iar în mijlocul camerei un pat mare alb si pufos. Sebastian cand a vazut fata mea a început sa rada. Eu înrosindu-ma.

   -Ce sora draguta am.spune acesta zanbind.Oricum vroiam sa te întreb ceva.adauga deodata serios.

Eu merg pana la birou si scriu pe o foaie:

"-Ce întrebare?"

-Pai eu fac parte dintr-o grupare de baieti si fete care nu suntem tocmai normali.Parinti mei nu stiu de ea si nimeni înafara de mine si prieteni mei nu m-ai stiu de aceasta grupare.

  

"-Si de ce mi-ai zis asta mie?"

 

  -Sa nu te superi pe ce o sa-ti zic,dar ti-am zis deoarece nu poti vorbi...eu parand suparata pe ce a zis dar... dar si pentru ca simt ca pot avea încredere în tine.termina el fraza si ma mai calmez dupa ce a zis asta.

   "-De ce ai încredere în mine mai ales ca ma cunosti dor de cateva minute.aratand biletul zambind."

Acesta zambeste si ma întreaba deodata daca pot tine asta secret.

, la care eu raspund ca nu o sa zic nimanui.

"-Dar despre ce este grupare? îl întreb eu deodata."

- Pai este o grupare care învata sa se lupte ca în razboaie pentru ai apara pe cei dragi.....

Ei bineee asta este al doilea capitol deci înca nu stiu daca am sa vreo parere dar o scriu totusi.   

Sper sa cititi poveste si sa va placa. :3 :))

Viata ca un...IAD †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum