Yazar'dan
İkisi de bütün düşünceleri bir kenara bırakarak işlerine devam ettiler.
Jungkook'tan
Olayın etkisinden çıkmaya çalışırken kolumu birinin dürtüklediğini hissettim.
Woon:Hey, sana diyorum! Beni duymuyor musun?
Kook:Ah kusura bakma.
Woon:Tanışmadık. Adın ne?
Kook:Adım mı? Ah şey. Jungkook. Özür dilerim biraz dalgınım da.
Woon:Sorun de-Konuşmamızı bölen şey kasanın oradan gelen bağırma sesiydi.
Daha sonra yanımıza gelip bağırmaya başladı.Joon:Beni duymuyor musunuz? Bu lanet markette sizden başka kasiyer yok mu? Acilen bu işi bırakmanız lazım.
Woon:Beyefendi abartmanıza gerek yok. Alt tarafı birkaç saniye beklediniz.
Joon:Şu noodleı geçin. (İçinden:Yoksa ben senden geçicem.)
Woon:Poşet ister-
Joon:Görmüyor musun? Çantam var. Aishh şu dünya bir an evvel gereksizlerden kurtulmalı.
Woon:Laflarınıza dikkat edin.
Joon:Peki. Ama bu sözü üstüne alman garip.Yazar'dan
Namjoon marketten çıkınca Taewoon sinir olmuştu. Hem de fazlasıyla. Kook'un, Joon'un Woon'u sinir etmesi hoşuna gitmişti ki gülmemek için kendini zor tutuyordu.
...
Jungkook'tan
Ertesi gün sınıfa giriyordum ki karşımda gördüğüm bir çift göz ile şok olmuştum. Ağzımdaki bonibon boğazıma kaçacaktı. Öksürmeye başlayınca sırtıma vurmaya başladı. Bizim sınıfta olamaz değil mi? Ben yanından kaçmaya çalışırken kolundan tuttu.
Joon:Hey, sen marketteki çocuk değil misin?
Kook:Evet, oyum. Ş-şey s-sonr-ra g-görüşşürüz.Lanet olsun kekelemiştim. Artık ne kadar komiksem bu halime gülmüştü. Böyle olmamam gerekiyor. Sakin kalmalıyım. Böyle olmanın bir sebebi olmalı. Sanırım, evet. Aşık oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER MARKETİ ~Namkook~
Fanfic...Küçük bir çocuk gibiydi. Küçük burnu, keskin göz ve alın hatları aynı zamanda esmer anlına düşen saçlarıyla olduğundan daha masumdu. Gidip suratını dolduran yanaklarını ısırmamak için kendimi zor tutuyordum.Dayan.. Sakinim...