#11. Skorpió

70 6 0
                                    


Szerettem volna azt hinni, hogy az egész csak egy álom volt. Hogy Emma csak egy buta kislány, aki nem sejt semmit és hogy az apám a világ leggonoszabb teremtése. Szerettem volna azt hinni, hogy a világon nekem van a legjobb dolgom, hiszen van pénzünk és sikeres vállalkozásaink, de be kellett ismernem, hogy Emmának igaza lehet. Ahol ennyi pénz van és ahova szereti a média beletúrni az orrát, ott nem lehet sok boldogság. Bárcsak tudnám milyen a gondtalan élet, vagy legalább csak azt tudnám, milyen az amikor van egy normális családod. Azt hiszem ennyivel is beérném a pénz és a hírnév helyett.

Édesanyám simogató kezére ébredtem. Akkor még nem is sejtettem, hogy mennyi az idő.

- Balázs szivem, el fogsz késni az iskolából - mondta halkan, mire azonnal kipattant a szemem. - Apád már elment dolgozni, nem akartalak zavarni, ameddig ő itthon téblábolt. Azt mondtam neki, hogy már réges régen elindultál.

- De hisz a kocsimat kint hagytam..

- Beparkoltam, hogy ne vegye észre. Ma az egyik üzlettársa vitte el, csak holnap reggel ér haza.

- Értem. Hány óra? - néztem álmosan az anyámra, akit megviselt az idő múlása.

- Nyolc óra múlt. Gyorsan szedd össze magad és menj be órára.

- Igenis anyám! - fogadtam szót és felkeltem az ágyból. Elindultam fogat mosni és felöltözni, ameddig anyám csinált nekem reggelit, amit elvihetek. Az otthonról hozott koszt számomra finomabb, mint az iskola büféjében vásárolt vackok.

Az iskola kapuit olyan kilenc óra tájékában súrolhattam, de nem izgatott különösebben. A késés híve voltam, így nem éreztem újdonságot ezzel a nappal sem. A terembe beérve Emma tekintete szomorúan megtalált, amire nem tudtam hogyan reagálni.

A csengő hallatán a tanár kiment és a fél osztály fellélegezve hagyta el a termet. Sas közeledett a padom felé és mikor elért hozzá, ledobta magát.

- Végre, hogy megérkeztél! - dorgált le fülig érő szájjal. - Új macák érkeztek ma reggel, neked is csekkolni kellene őket - Sas úgy hülledezedt, hogy azt hittem ott nyomban elájul.

- Én valami másra vágyom most haver, bocs - mondtam lemondóan és egy csepp izgalmat sem éreztem afelé, amit ő akar.

- Esküszöm beteg vagy! Mi van veled ember? Kivel fogok így nyomulni a buliba? - állt fel mérgelődve és nagy zajt csapva.

- Egyedül? - kérdeztem vissza. Nem értettem miért olyan nehéz egyedül lányokra vadászni főleg, hogy lassan már ők vadásznak ránk, nem pedig fordítva. Így már nincs meg a vadász ösztön bennem, mikor ők jobban kaparnak értem. Nem éri meg.

- Téged kicseréltek - sápadt le. - Kérem vissza az igazi Balázst aki még tudta mit kell tenni a szabadidejében!

- Keress mást, akit fáraszthatsz egész nap a hülyeségeiddel - ingattam a fejem.

- Haver, ma lesz egy hatalmas buli egy kilencedikes kis csajnál. Engem VIP-be hívott a hálószobájába, ezt te sem hagyhatod ki!

- A VIP partik mindig is unalmasak voltak.

- Ne csináld már! Rohadt jó buli lesz!

- Sas nekem miért lenne jó buli az, ha rámászol minden egyes csajra és órákra eltűnsz?

- Ezt sértésnek veszem haver! Gyorstüzelő vagyok, hogy minél többre legyen időm - akadt ki teljesen, mire elnevettem magam.

- Te meg a gyorstüzelés mi? - érkezett meg a társaságunkba Ben.

JátszmákWhere stories live. Discover now