13.

959 56 2
                                    

-Louis!-hallottam meg egy hangot.
-Mh?-nyögtem fájdalmasan.
-Jól vagy?-kérdezte Mark.
-H-hol van Harry?-pattantam fel.
-Valószínűleg téged keres.-vigyorodott el.
-A-akkor él?-teltek meg szemeim könnyekkel.
-Hogy ne élne?-vonta fel szemöldökét. Keserves sírásba kezdtem és térdre rogytam.
-Elkezdtem valamit és elájultál.-elégedetlenkedett.-Aztán eloldoztalak, hogy a fürdőbe vigyelek, de kiabálni kezdtél.-ráncigált vissza az ágyra, majd visszakötött, miközben tovább folytak végig, a sós könnyek testemen.
Egy szál alsóban feküdtem előtte.
-Harry-mondogattam nevét.-Szóval él?-néztem rá kábán.
-Persze hogy él. De ha nem hagyod abba az istenítését, nem fog.-állt fel.
Szóval csak elájultam és álmodtam. Miután kicsit megnyugodtam, kieresztettem egy hatalmas sóhajt.
*
Eltelt egy hét, majd egy, és két hónap. Mark sok mindent tett velem, de még nem baszott meg szerencsémre.
-Akarsz enni?-kérdezte Mark, mire bólintottam.
Pár perc múlva behozott egy tálcát, amin egy tál leves volt.
-Nyisd ki a szád-utasított, mire megtettem amit kért. Egy kanál levest tett számba, majd kivette, miután leettem róla az ételt.
Megetetett, majd a tálcát félrerakva állt fel. Kiszabadította fogságban lévő végtagjaim és felkapott.
-Fürödjünk.-vitt be a fürdőbe. Megengedte a vizet, majd levette pólóját. Nem panaszkodhat, mert elég jó teste van. Lehúzta nadrágját is, alsójával és zoknijával.
Megpróbáltam kiszaladni, de elkapta derekam. Lassan lehúzta rólam utolsó ruhadarabom, mire elkezdtem takargatni magam.
Behúzott a vízbe és maga elé ültetve karolta át mellkasom, így hátam, merevedésének nyomódott.
-Neked mindig feláll?-morogtam.
-Csak ha a közelmben vagy.-kezdte csókokkal behinteni nyakam, majd durván megszívta.
-El kell mennünk boltba, neked ruhát venni.-mondta keserűen.-De ha meglátsz valaki ismerőset, elkerülöd, mert az embereim figyelni fogják őket. Ha megtudják ki vagy, azonnal lőnek. Nem érdekli őket a tömeg.-szívta tovább erősen, de most kulcscsontom, mire felszisszentem.
-Aztán hazajövünk és játszunk egy kicsit.-csinált még több lila foltot nyakamra, egy látható helyre.
-Fejezd már be.-próbáltam elhajolni tőle.
Levett a polcról egy tusfürdőt és kezébe nyomta. Elkezdte mellkasomat és hasamat megmosni, majd áttért belső combomra.
Csak mocorogni kezdtem és rúgkapálni.
-Jól van már.-engedett el, mire azonnal kipattantam. Elkapott nyakamnál fogva és ajkaimra tapadt, majd erősen megharapta. Felszisszentem és szorításából kiszabadulva a tükörbe néztem. A szemeim vörösek és lilák, a szám sebes és véres, a nyakam meg mint egy szilva.
Hirtelen hátulról derekamra csavart egy törülközőt, majd átölelt.
-Tetszik.-nyalt végig nyaki eremen.
Kivezetett a szobába és hozzámdobált ruhákat. Egy eléggé kivágott fekete pólót és egy ugyan ilyen színű, fekete iszonyatosan feszülős nadrágot. Egy cicanadrág volt. Kaptam egy fehér boxert és egy cipőt. Miután felöltöztem, fejembe nyomott egy hajpántot, amin egy cicafül volt, nyakamba egy ilyen csilingelős dolgot.
Mögém térdelt és becsatolt a nadrágom szélére egy cicafarkat, mire ideges lettem.
-Ezt nem akarom felvenni, főleg nem utcára menni ebben!-kiabáltam. Csak kaptam egy jó nagy pofont, mire elszédültem.
-Szexi-dünnyögött, majd a kocsijáig húzott.
Abba a bevásárló központba mentünk, ahonnan elvitt. Kiszálltunk és derekamra téve kezét, indultunk el. Észrevettem pár fekete ruhás alakot, mire Markra néztem. Vigyorogva kihúzta magát.
-Mondtam hogy itt vannak az embereim.-suttogta, majd tovább mentünk. Sokan megbámultak, valószínűleg mert egy szexrabszolgának néztem ki.
-Ez nagyon megalázó.-morogtam.
-Szerintem szexi. Minden ilyen szexi fiúnak, így kellene járkálnia.-markolt fenekembe.
Bementünk és elkezdett körbenézni.
Befordultunk egy soron és akkor megláttam valakiket, akikre nem számítottam. Harry kisírt szemekkel nézett fel a papírjából, majd levett valamit a polcról. Niall vörös, álmatlan szemekkel nézte kezeit, a többiek is, mint a zombik.
-Harry kell még vitamin.-mondta Zayn. Pont a vitaminok mellett álltunk. El akartam menni, de Mark megfogta derekam vigyorogva.
-Változott a terv.-suttogta, majd határozottan állt mellém. Harry pont felénk fordult, majd a kosarat kiejve kezéből nézett meredten.
-Szia Harry.-vigyorgott Mark. Lahajtott fejjel álltam, mellette és könnyezni kezdtem.
-L-Louis-suttogta, mire a többiek is odafordultak.
-Tommo te vagy az?-kérdezte hitetlenkedve Niall.
Elkezdett Harry közelebb jönni hoztám, mire megijedtem.
-Ne gyere közelebb!-kiáltottam, mire meghökkenve állt meg.
-Mi ez az öltözék?!-kiabált Marknak.
-Nem szexi?-állt mögém.
-Ha nálad van így, akkor nem szexi!-mondta idegesebben.
-Pedig nekem tetszik.-karolta át nyakam és puszilgatni kezdett, mire összeszorított szemekkel kezdtem sírni, vállaim rázkódni kezdtek.
-Louis-motyogta Harry.
-Engedd el te szemét!-kiabálta Liam.
-Miért tenném?-kezdett el lejjebb simogatni.
-Louis miért nem teszel semmit?-kérdezte Nialk ingerülten.
-Mert figyelnek. Mindenhonnan.-adta meg a választ Harry. Ez kemény menet lesz.

Ne engedj el! ~Larry Stylinson Ff~Onde histórias criam vida. Descubra agora