Jak jsi se dostala k Wattpadu?
Popravdě čistě náhodou. Když jsem dopsala svoji první dilogii, která není na WP jsem projížděla internet už ani nevím s čím a najednou jsem viděla odkaz na wattpad. Rozhodla jsem se, zle se zde podívám a jsem tu :)
Koukala jsem na tvůj příběh Dvojí identita. Jak tě příběh napadl?
Jeden z mých příběhů s názvem Naděje se blíží ke konci a jednu dobu jsem si říkala co bude dál? Mám si dát pauzu nebo skusit vymyslet něco nové. Nevěděla jsem. Ale pak jsem se seznámila ze situací, která se děje v reálném životě každý den a o které jsem zatím ani v příběhu Naděje nepsala. Seděla jsem nějakou dobu na zahradě a přemýšlela jak to vymyslet, aby vše seděli. O čem příběh bude a jaké postavy tam budou. A pak přišel i název Dvojí identita.
Jaké příběhy jsou tvé nejoblíbenější?
Teď jsem si oblíbila příběh Píseň pro Kate od MichaellkaB, Spojení hudbu od MichaellkaB, Spojení hudbou od CathHlavsova.
Co si myslíš o Wattpadu?
Podle mě je to dobrá platforma, která má sice své mouchy, ale svůj účel plní. Seznámila jsem se díky ni s plno lidma, se kterými jsme každý den v kontaktu na instagramu. Nečekala jsem, že si budeme mít co říct každý den a hlavně jsme různorodá partičkaCo byla tvá první knížka?
Úplně první knížku jsem napsala když mi bylo šestnáct let a jmenovala se Nezkrotná láska. Nakonec se dočkala i svého pokračování s názvem Zázračné pouto. Bohužel mi leží v šuplíku a na WP je možná někdy publikuji.
Trápil tě někdy spisovatelský blok?
Ano. I mě to postihlo. Říkala jsem si mě se to nemůže stát a bum, bylo to. Bylo těžké se ho zbavit, ale po nějaké době se to podařilo.
Kde bereš inspiraci?
Prakticky všude. Z hudby, přírody od lidí kolem sebe. Inspirace je všude kolem nás. Stačí ji jen chytit
Máš nějaký cíl, který si chceš na Wattpadu splnit?
Popravdě nemám cíl. Dělám to co mě baví a naplňuje a to mi stačí :)
Co si myslíš o haterech?
Zatím jsem na žádného nenarazila a doufám že nenarazim, ale podle mě to jsou lidi, kteří nenapsali ani ťuk a budou si hrát na něco čím nejsou
Chtěla bys něco vzkázat svým čtenářům?
Hlavně bych jim chtěla poděkovat. Děkuji moc, že mi dáváte zpětnou vazbu. Jsem ráda za každý váš komentář či hvězdičku. Jste skvělý a hlavně čtěte a buďte tací jací jste.
YOU ARE READING
Rozhovory
LosoweZajímalo vás někdy, proč vaše oblíbená postava v knize na Wattpadu umřela? Proč skončily postavy tak, jak skončily, nebo co měla autorka dneska k obědu? Snadné řešení! V této knize naleznete rozhovory s autory děl, které mnohé z nás chytly za srdíčk...