Така в тази глава ще си поговорим за Attak on titan. Ако не знаете кое е това аниме (което ме съмнява) това е анимето в което се разказва за (сега ще прочетете най гениалните обяснения! Моля пригответе се! СЕГА!) Едни титани, които нападат хора и ги ядат! (в общи линии за това се говори но нека да е малко по подробно). Главният герой Ерен Йегар е едно момченце което спасява едно момиченце, което се казва Микаса Акерман и заедно с техния приятел Армин (не му знам фамилията) влизат в армията или по точно при съгледвачите.
Амм те влизат в тая армия за угодят на смотания акъл на Ерен (аз така си го обяснявам) добре де ам те не влизат поради причината да победят титаните.(това изречение е ви ли се стори много объркано) Това е накратко.
Както може би знаете в момента тече втора час на 3- ти сезон. Аз лично си мисля, че това ще е последният сезон но не се знае. Според мен ще разберат какво има в мазето на Ерен и там може би ще има някакво оръжие срещу титаните или някакъв лек за тях. Защо лек ли? Ами защото до колкото помня края на втори сезон започнаха някакви съмнения след като Имир разказа как е станала титан, че всички титани може да са хора. И тогава Ливай супер много се садна беше някъв такъв супер шокиран, мисля че точните му думи бяха "През цялото това време съм убивал хора" или "Убил съм толкова много хора" нещо такова.
Също с user12539238 правим конспирация, че Ливай и Микаса има шанс да са брат и сестра защо и двамата са Акерман!(драматична музика)
И кат цяло вие ако го гледате имате ли някакви предложения за новия сезон ще ми е интересно да споделите! Чао и до следващия път (който само да не е след 4 месеца между другото рождения ми ден е след 4 месеца но това е друга тема)! Чао че тая глава стана много дълга!
YOU ARE READING
Животът на едно утаку
RandomАм кат цяло няква голема простотия, като живота ми! И кат цяло няма да е кат да няма! И не очаквайте нищо сериозно щото съм лигавна така че шанс!😁