Ето ви два лесни начина да намерите отаку във вашето училище. (При мен се получиха и двата начина)
Начин номер 1: Ако имате маска от тези дето са с аниме уста на тях (това беше страхотно обяснение дано сте разбрали) и решите да се разхождате по коридора ви в училище така случайно може някак да видите някой човек, който е с приятелката си/ приятелят. И вие случайно чуете, ще един от тези двама човека казва "аз си взех такава маска от фестивала на японската култура"тогава вие трябва да се намесите и да заговорите за аниме и бам готово!
Начин номер 2: Седите си с някой от вашият клас в коридора или сами виждате някой случаен о му казвате "ооо коничила" и ако той ви отговори с "коничила" решавате да го питате "Ти гледаш ли аниме?"
И ако той ви отговори с "Ам да. Що? Ти?" И след това вие му отговаряте, че гледате и така се създава страхотно приятелство или ако просто не си общувате с този човек просто знаете, че има и много други хора които гледат аниме във вашето училище!Начин номер 3: (Тук се изисква да сте нахални и с добър слух) Ходите си вие на някъде и виждате човек, който говори по телефона. Аз бях с една приятелка не бях сама. Говорим си ние с приятелката ми и аз чувам едно момиче, което си говори по телефона и казва "Брат много ти благодаря, че ми препоръча Mirai Nkki по- яко аниме не съм виждала"
И аз отвътре съм няква супер радостната. Казах на приятелката ми и след, като тя си свърши разговора аз така без да се срамувам ѝ казах:-Хей без да искам ти чух разговора и аз гледам аниме.
-О супер!-и почнахме да си говорим трите и да това е кат цяло дано ви помогнат това беше от мен!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Животът на едно утаку
DiversosАм кат цяло няква голема простотия, като живота ми! И кат цяло няма да е кат да няма! И не очаквайте нищо сериозно щото съм лигавна така че шанс!😁