II

547 35 9
                                    

Înainte de a începe capitolul vreau sa citiți și partea de jos, ca o mica atenție
*Din capitolul anterior *
Dipper:Mabel, Mabel am ajuns*o spun scuturând-o*
Mabel:Mhmm*isi deschide ochii*Bine....
-----------------------------------------------------------
Ne luăm bagajele și pornim înspre coliba. Mabel radia de fericire, nici nu își dădea seama ca era să-și rupă gatul de vreo 3 ori.
Eu..... Eu ce sa zic, mie frica de ce se va întâmpla. Poate Bill va face ceva sa revină și va pune iarăși...
Mabel:AAAAAAAAAAAA unchiule Stan!!!!
Stan:Bine ai revenit puștoaico. *se uita la mine*Aolo, da frate-tu ce-a pățit?
Mabel:Hahaha, ai rămas același. Pai nusth. Hei Dipper! Dipper!!!!
Atunci se așează un gândac pe nasul meu.
Dipper:AAAAAAAAAAAA!! Ia-l de pe mine, ia-l de pe mine!! *spun dând gândacul jos*
Stan:😂, lui puștiulică ii e frica de musculițe?
Dipper:Hahaha*râd ironic*și mie mi-a fost dor de tine.
Stan:*termina de râs *hai sus în camera ca am clienți.
Mabel:Concurs de fugit până în camera!
Spune și alergam pana în camera. Ca de obicei ajung primul.
Mabel:Nu-i corect, ai ajuns înaintea mea.
Dipper:Mabel, oricum nu-i asa de important.
Mabel:Cum zici tu... *spune punându-și valiză pe pat, se vedea ca era supărată *.
Da, Mabel a rămas la fel. Poate va întrebați unde e pufuleț. Pai, după ce unchiul Stan ia dat porcul să-l ia acasă cu ea, se distrau de minune. După un timp, el creștea și astfel creea multe stricăciuni. Părinții nu au mai suporta t și i-au spus lui Mabel ca Pufuleț nu mai poate rămâne cu noi. A plâns mult dupa el, fiind nevoit sa o fac să-l uite. Îmi pare rău de ea.
Îmi scot din bagaj jurnalul 3 și merg în pădure. Ma așez la trunchiul unui copac și răsfoiesc aceleași pagini. Oare nu exista și jurnalul 4? Dacă ar exista, oare la cine s-ar afla? Ușor de spus, greu de crezut.
Un sunet îmi atrage atenția. Ma ridic și merg înspre direcție de unde se auzea. Era un băiat de vreo 16 ani, nu i-aș da mai mult,era albastru din cap pana în picioare și stătea lângă statuia lui Bill. Ămmm....... Ok?
Ma duc lângă el, fără sa ma observe și ma uit la statuie.
Dipper:Hei, ești în regula? De ce plângi?
Acel băiat se sperie și se târăște departe de mine.
Dipper:Nu te speria, nu omor pe nimeni. Vino lângă mine.
Acesta se apropie timid de mine.
X:Bbbuna, sunt Wwill, fratele lui Bill
Dipper:Stai, ești ruda cu el? Adica vrei sa spui ca tu....
Will:Da.....
Dipper:Ești frate cu diabolicul Bill?
Will:Cam asa ceva.....
Dipper:Îmi pare rău că ți-ai pierdut fratele, dar trebuia sa facem asta, era sa distrugă lumea.
Will:Uneori nu e asa de rău. Dacă l-ai cunoaște, ai descoperi ceva pe care nu mulți îl aflu de la el.
Dipper:Chiar crezi asta?
Will:Îl cunosc foarte bine.
Dipper:Uite, ce zici sa vi cu mine sa te prezint sa te prezint soră-mi.
Will:Mi-ar face placere.
Ne-am ridicat și am pornit înspre coliba.
Dipper:MABEL, AM VENIT ACASĂ!!
Mabel:Mda bună*se uita la will * scuze ca nu sunt politicoasa, dar vine ești?
Will:îhhhh... Eu.. Eeuuu
Dipper:El e Will, fratele lui Bill.
Mabel:Acel Bill?
Dipper:Da
Mabel: Atunci.... Will, vino sus sa îmi povestesti viata ta,si sa îți arat locul unde colecționez gume de mestecat pe tavan.
Will:Okk
Se lasă cu iubiți?

Guys, s-a terminat și școala al drecu sa fie, sigur n-o s-o mai avem pe doamna de romana la cât ne-a urat anul ăsta. Am postat capitol nou, acum îs la țară, aseară când am terminat de omorât TOATEEEEEE moliile, ca erau cu miile, am descoperit o ditamai caradașcă. Doamne... Și când a călcat-o bunica o trosnit atât de tare. Chin.....

Impreună cu un demon? Bill & DipperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum