Jacob Black je tridesetogodišnjak koji živi u mjestu zvanom Batsomer (čit. Betsomer). Jacob je inače po zanimanju zamjenski poštar ako se glavni razboli ili nešto slično. Naime, glavni poštar je prije dva dana dao otkaz i sada je Jacob glavni poštar ulica: Miky street, Tower street, Library street i Ulice Green Grass u kojoj on živi. Jacob živi sa svojom suprugom i kćeri u velikoj kući i imaju vlastitu livadu koja je velika kao igralište za golf. Ah, pa naravno! Tamo Jacob sa svojim prijateljima i igra golf. Osim za golf ono služi i kao igralište za njegovu petogodišnju kćer Emily. Njegova žena zove se Jessie. Ona jako dobro kuha i radi kao odvjetnica.Ima visoku plaću i zato su ona i njezina obitelj toliko bogati. Jacobov najbolji prijatelj (ujedno i njegov susjed) Carl živi kuću do njih u velikoj i raskošnoj vili sa svojom ženom Sarom.
Preko puta njihove kuće nalazili su se trideseto-jednogodišnji Mason Parker i njegov sin John Parker koji je imao 19 godina. Naime, Johna je Mason "posvojio", a masonovi roditelji su umrli kada je imao 5 godina. Za njega se brinula neka starica koja je umrla prije 10 godina. Mason je našao posao poduzetnika koji je vrlo ugledan u društvu u cijelom svijetu. Masona je posvojio Johna kada je Johnu bilo samo 2 godine. Johna su roditelji ostavili ispred doma i odmaglili. Nitko ne zna tko su mu roditelji. Johna za to nije niti briga jer on smatra da se Mason bolje brinuo za njega i da se njegovi biološki roditelji nikada ne bi tako dobro brinuli za njega. Mason je bio jako bogat. Zapravo, kada sve zajedno pogledamo, u ulici Green Grass svi su bili bogati i svi su imali svoje velike vrtove ili vlastite livade.
Blizu Masona, na rubu ulice u maloj staroj kući, živjele su dvije daltoniskinje. Jedna se zove Ava, a druga Isabella. One su bile prijateljice i živjele su zajedno jer su oba dvije imale istu bolest. One nisu vidjele crvenu boju.
Ovo su bile neke osnovne stvari. A sada se bacimo na temu dana. Jeste li znali koliko se ubojstva danas dogodilo? E, pa, Jacob upravo čita Crnu kroniku i ne može vjerovati koliko je ljudi danas stradalo, bilo da u nesreći ili...
- Bože- ustane se naglo Jacob iz stolice na terasi, a Jessie se odmah iz kuhinje pojavi na terasi. Jacob je ostavio novine na stolu i prekrio rukama oči, ali nije plakao. Samo je govorio:
- Bože sačuvaj! Bože, Bože!
Tada njegova žena uzme novine. Sada je znala zašto Jacob toliko jauče. U novinama je pisalo velikim slovima ime i prezime osobe:
JOHN PARKER
YOU ARE READING
Ubojstvo po ⓑⓞⓙⓐⓜⓐ
AbenteuerJacob Black, običan je čovjek s vrhunskim vještinama inspektora, no to mu nije profesija. U njegovoj okolici će se dogoditi nešto doista zanimljivo. U tome će moći upotrijebiti svoje inspektorske vještine, ako mu u tome neće odmagati viši inspektor...