Anabella sa zobudila zo zlým pocitom, akoby sa mala stať niečo zlé. Cítila to v kostiach.
,,Bella, pohni inak budeme neskoro!" Zakričala na ňu sestra. ,,Už idem už idem!" Zakričala naspäť.Po ceste do školy stále nevedela striasť ten zlý pocit. Jej sestra si to všimla a spýtala sa: ,,Čo ti je?" Anabella chvíľu rozmýšlala či jej to má povedať ale nakoniec povedala: ,,Mám taký zlý pocit už od rána ako by sa malo stať niečo zlé." Posťažovala si. ,,To sa ti len zdá." Povedala jej sestra. Anabella chcela namietnuť, ale nestihla lebo už boli pred školskou bránou. Keď vošla do školy išla ku svojej skrinke a tam ju už čakala jej bff Bea, brunetka s krátkymi vlasmi a tmavo hnedými očami. ,,Ale čau Bell!" Pozdravila ju Bea. Anabella sa zasmiala a povedala jej: ,,Ahoj Bea.",,Ako si sa vyspala?" Opýtala sa Bea. ,,Ja dobre a ty?" Povedala Anabella. ,,Ja som sa vyspala výborne mala som úžasny sen o tom že ma Alex pobozkal!" Povedala Bea, ktorá celá žiarila a červenala sa ako paprika. Bea celú dobu ako išli do triedy hovorila len o ich spolužiakovi Alexovi.
Toto je taká nuda, najradšej by som išla domov spať. Pomyslela si Anabella ne tretej hodine, ktorá bola fyzika. Z jej myšlienok ju vtrhla riaditeľka, ktorá vošla do jej triedy. ,,Anabella Skalová, prosím poď so mnou na chodbu." Anabella hneď znervóznela. Spravila som niečo? Pomyslela si Anabella a vyšla z triedy na chodbu. ,,Prišla pre teba a tvoju sestru vaša mama. Hovorila že je to súrne. Choď si pobaloť veci, pred školou ťa už čaká mama." Povedala milo riaditeľka keď Anabella zatvorila dvere. Anabella len prikývla a išla pobaliť veci.
Keď vyšla pred školu už ju tam čakala mama so sestrou. Nastúpili do auta a až vtedy povedala ich mama.
,,Prababka umiera."
~~~~~~~~~~~~~~~
KONEČNE HOTOVO!! Som tak rada že som to naozaj dokončila tú prvú kapitolu.😄😊
A ten nádherný obal spravila MaT212 . Ona robí super príbehy, 100% odporúčam.😆😘-Dia
YOU ARE READING
Skalná ruža
RomanceAnabella dostala od prababky na jej smrteľnej posteli prekrásnu skalnú ružu, s ktorou sa dejú divné veci o polnoci...