Het was tijd voor gym. Niels was later klaar dan Mathijs, maar dat maakte hem niet uit. Niels houd erg van competities net zoals Mathijs. Vandaag was de battle: Ultieme kast tegen de aparte ginger. Er waren drie sporten. Korfbal waar Niels erg goed in is omdat hij dat als sport doet. Voetbal waar Mathijs een voordeel heeft omdat hij vroeger veel voetbalde en als laatste.....Ping-Pong. Niels was daar niet zo goed in, maar Mathijs ook niet. Mathijs had vroeger heel veel tafeltennis op de Wii gedaan, maar of dat helpt is een andere vraag. Niels is daarintegen gewoon extreem kast en kan makelijker de bal raken. Toen de groepen waren ingedeeld, begon de epische strijd. Kast tegen aparte gast of ginger, hoe dan ook. De jongens begonnen eerst met Korfbal, een soort van aparte versie van basketbal. Mathijs was slim dat hij Niels plaagde met grappen over Indy, het meisje die hij leuk(er) vind dan Roos-Anne. Niels werd boos en concentreerde dus niet al te goed meer. Met geluk had Mathijs gewonnen van Niels. Het staat 1-0 voor de rare gast.
De tweede wedstrijd begon. Dit keer was het voetbal en Niels had een plan. Hij ging keepen. Door zijn kast zijnde nam hij het hele goal in beslag, geen een bal kon er meer langs en tot Niels zijn verbazing raakte Niels 2 keer iets goed in zijn ogen. Het goal en Mathijs zijn hoofd. De stand is 1-1.
De laatste battle. Oh wie is de winnaar van dit nutteloze gevecht? Ze stonden klaar. Een tegen een Ping-Pong. Alle meiden wouden dat Niels won, maar Mathijs houd zijn kin omhoog. 'Drie,twee,een GOOOOO!' schreeuwde de meiden. De battle was begonnen. Niels serveerde op een aparte manier, jammer genoeg niet effectief. Hij miste de tafel volledig en de bal raakte met volle snelheid Mathijs. Mathijs lag leterlijk in een deuk en Niels was bijna gediskwalificeerd, maar alle meiden wouden dat niet dus ze ginger veder. 'Kom op king kast!' Schreeuwt Indy, Niels motivatie sprong omhoog, net als iets in zijn broek. Aan de andere zijde, Mathijs,de ginger of kast 2 word gemotiveerd door een meisje uit Niels en Mathijs zijn klas. Ze roept niet, ze staat daar gewoon, maar ze glimlacht.
Mathijs en Niels motivatie is zo groot als het harum van de kast Hemzelf. Het is een top 3, want ze zijn beide knetter skeer en skeef met mikken. Mathijs mag deze keer opslaan. Hij raakt de bal op zoon manier dat hij op het randje komt van de tafel en onmogelijk is terug te kaatsen. Het is 1-0 voor Mathijs. Niels slaat op terwijl de meisjes gieren en brullen. Hij raakt de bal zo hard dat hij over Mathijs heen vliegt en hij kan er niet meer bij. Het is 1-1. Niels serveert de bal netjes, Mathijs kaatst hem terug. Het gaat zo door totdat een meisje uit Niels harem roept:'als je t' niet mer wet, kiek mar in de boxe!' Dus Niels Dee dat. De bal kaatste vanaf Mathijs zijn kant hard op zijn bolle voorhoofd en hij gaat perfect op Mathijs zijn kant en hij maakt een punt. 2-1 voor Niels. Niels mag serveren, want anders word Mathijs bedonderd door 3993399393929292 meiden. Niels slaat met een curv-bal als een banaan. Hij raakt hem alweer perfect en de Bal komt bij de meiden. De meiden streiden om de bal terwijl Niels blij is dat hij de Ginger heeft ingemaakt bij gym. De klas gaat weer terug naar de kleedkamers, behalve Niels en zijn harem....die haden nog wat....'bisness'.....
JE LEEST
De Niels, het verhaal
HumorHet is het verhaal van Niels die gekke avonturen beleeft met vrienden, maar vooral met meiden! Hij is een aparte jongen, maar erg aardig en vooral erg, heel erg kast. Meer zie je in het verhaal! PS. Sorry voor de vele spelfouten, ik ben slecht in s...