Teamen met de ginger

22 0 0
                                    

Na een lange reis boven de wolken is Niels erg moe. Hij is geland op zijn dak waar zijn dakraam is. Hij klimt naar binnen om te gaan slapen, met pijn jammer genoeg door zijn vinger. 'Fuck, nu moet ik die Zwans van een Jens en Chinese porno kijkende Claudia ook nog verslaan.' Zucht Niels. Er waren meiden op zijn kamer wat hij wel gewend is. Er waren er 9 en de rest was in de kelder. Deze meiden waren erg bezorgd hoe het met Niels ging, hij is vaak weg om de wereld te reden....zegt hij..... . De meiden zagen zijn gebroken pink. Opgezwollen en roze. 'IIIIIIIIIEEEEE, WAT IS ER GEBEURD NIELS, IK HAAL METEEN EEN MED-KIT!!' schreeuwd een van de meiden van de schrik, ze rent naar de kelder waar alles van Niels ligt, ook zijn meiden meestal. Niels krijgt verband en een massage van de meiden, hij heeft een grote glimlach op zijn gezicht en ging maar fortnite spelen met Mathijs.....of Malisa (genderbender die zijn werk heeft gedaan, dus Mathijs=Malisa) . Hij wist niks wat er was gebeurd met Niels met Claudia en hem, ook niet van Jens. Zo te horen aan zijn stem is hij weer een jongen. 'Hoe gaat 't Mien jong?' Vraagt Mathijs. 'Wel goed hoor, miet jou dan?' Zegt Niels die blij is om weer is om de game te spelen 'Ja hoor, laten we een victory royale halen makker' zegt Mathijs en ze gaan der voor.

Na vele wins met minimale kills teamen Mathijs en Niels voor super succes. Een geke ginger met veel 'hent....anime' en Niels de absolute kast. Opzoek naar Jeeeeens en Claudia. Een Smokkelende smokende  slungel en een 'anime en manga' verslaafde. 'Wat zou dit voor gevecht worden dan Niels?' Vraagt Mathijs via de voice chat.'een victory royale voor ons natuurlijk!' zegt Niels opgewonden. 'Ik zie daar iemand! PAKK'M!!' Schreeuwd Mathijs door zijn microfoon 'Poe poe jij liet me even schrikken hoor met die sikke No-scope' zei Niels tegen Mathijs.  'Mathijs, ik moet pitten...ik peer hem, Joe!' En Niels was gone, reduced to atoms.

Op school zatten ze in vlink debat, over hoe ze hun gingen verslaan.' Een bitcoin-farmsesie? Dan kopen we AK's en RATATATTATATATATATATA, BOEM BANG EN HUTS!' Zei Mathijs hopend dat big brain Niels het een goed idee zou vinden. 'Poe poe wat ben je weer grappig vandaag, tuurlijk gaat dat niet werken en ik heb al genoeg bitcoin.' Zei niels, geïrriteerd van de minimale kapiciteit van Mathijs zijn niet goed functionerende brein. Na veel denken waren ze er uit...'we gaan ze eerst zoeken, en dan sluipen we naar een van hun twee toe en bam...die ligt nokkie met een mep' zegt Niels met maximale breinactiviteit.'is goed man, ik zie je op het plein om 3 uur voor een  patatje' zegt Mathijs. En Mathijs was weg en Niels ging maar naar de stad om wat chicks te zoeken voor de lol.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 23, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De Niels, het verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu