00-Un nou inceput

23 3 0
                                    

~Kim LiMoon~

Minunat! O alta zi de liceu. Nu era destul ca avem vecini noi si ăia fac galagie de te surzesc, acum mai trebuie sa merg si la liceul ala de dobitoci ca sa.si bata joc toti de mine. Pe trei sferturi din clasa mea nici nu.i stiu. Nu ma interesează alti oameni daca nu.mi sunt prieteni sau dusmani. Nici macar nu m.am.chinuit sa le retin numele dar infatisarea.

Ceasul imi suna zgomotos, facandu.ma sa sar din pat din cauza galagiei si a faptului ca alarma suna la un volum mult prea ridicat. O opresc si ma duc catre baie, imi fac un dus scurt, ma spal pe dinti si ma machiez umpic iar apoi imi aleg din dulap o pereche de blugi rupti, un maiou negru care se leaga la brau și o geaca de piele.  Ma imbrac, imi iau rucsacul negru plin de carti si caiete si cobor in bucatarie.  Acolo ma aștepta mama și mărul care trebuia sa.l iau la școală.

Iau marul de pe masa, ii spun 'pa' mamei si ies pe ușa. O uram pe mama, din cauza ei, eu si fratele meu nu am putut sa Sne vedem un timp.

Mama si tata s.au despartit acum 3 ani, cand fratele meu KiLyan (Ki) a inceput liceul. Tata a vrut ca el si mama sa divorteze deoarece, el a aflat ca mama il inselase de multe ori. La tribunal, judecatorul a ingaduit fiecaruia  sa ia un copil. Erau obligați sa ne tina pe ambii in custodia lor pana implineam 18 ani. La inceput amândoi l.au ales pe Ki, el fiind cel mai puternic, destept, ager si mai mare ca mine. Tata si mama nu s.au putut decide fiindca ambii il vroiau pe Ki, dar pana la urma judecatorul a decis ca tati il va lua pe Ki si mama pe mine. La început mama mi.a interzis sa ma vad cu tata sau cu Ki. Imi era dor de ei dar dupa un an eu si Ki am inceput sa ne vedem pe ascums intr.o casa mai parasita de la marginea orasului, cam de doua ori pe saptamana. Asta pana cand am inceput si eu liceul, adica in urma cu un an. Ki mi.a spus ca se certa des cu tata pe tema ca nu poate sa ma vada din cauza mamei. O data din cauza unei cearte dintr.astea Ki a fugit de acasa, iar tata l.a dat disparut cand a vazut ca nu s.a mai intors a doua zi. In tot acel timp Ki era cu mine la casa parasita de la marginea orașului. Cand l.a gasit politia, Ki a fost dus cu forta inapoi acasa iar eu am fost lasata acolo. Ma rog, acum Ki fuge destul de des de acasă si se refugiaza in casa aceea părăsită. La un moment dat nici nu am mai dat de Ki, ce paţea, ce facea, unde era, habar.n.aveam. Nu l.am mai cautat fiindca mama m.a amenintat ca ma lasa in strada dac o sa o mai fac. De aici si povestea faptului ca eu si Ki nu duntem la acelasi liceu.

M.am pierdut prin toate gândurile astea si nici n.am observat ca am ajuns la scoala. Acu'.i.acu' , incepe iadul. Trebuia sa trec toata curtea scolii pentru a ajunge la poarta principala și spre "norocul" meu curtea era plina. Fac pasi mici, silențiosi ca sa nu ma vada careva. Daca inca nu v.ati prins de ce ma jignesc toti dobitocii adta e din faptul ca sunt singura din școală cu familia despartita in trei bucati si singura a carui tata a fost inselat. Nu stiu cum de asta e un motiv pentru ei sa.si bata joc dar asta e.
Eram aproape de poarta principala cand aud o voce pitigaiata in spatele meu.

"Ce avem noi aici?  Un biet copil pierdut? Nu știai ca peluza e pentru cei care au familii? " spuse aceasta si incepe sa rada.

SiYun Min, fata aia cea mai bogata si rasfatata din tot liceul si.a facut aparitia, de data asta cu 6,  ba nu 7 băieți in spatele ei.

"Foarte amuzant SiYun, da ei cine sunt, hm? Clientii tai? " spun eu arogant. Nu e prima data cand comentez cuiva da ei nu se lasa balta niciodata.

Se vede clar cum SiYun se înroșește mai rau ca insasi rosia la fata, dar unul dintre baieti ii pune mana pe umar si o linisteste.

"Yah! Ma asteptam sa nu stii cine sunt ei. Sunt faimosi in tot liceul,  dar tu nu ai auzit de ei. Uite inca un argument din partea vietii cum ca nu ai ce cauta pe aceasta lume. " spune ea cu un ranjet imens pe fata.

Ochii tai [BTS]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum