Iesisem de la ultima ora, avusem o ora de bio. Afara ningea a dracu' de tare iar eu nu aveam decat o geaca de piele pe mine. Ajunsem la poarta secundara a scolii, pentru a nu intra in contact cu cineva. Paseam zgomotos pe zapada imensa care se depunea cat mai multa in fiecare secunda. Nu ajunsem bine la cativa metrii de iesirea din scoala ca cineva ma apuca de mana si imi pune o mana la gura. Acea persoana ma trage in spatele scolii, undeva unde nu multi merg, fiindca e spatele scolii si nu sunt camere de filmat, sau cel putin nu la vedere. Anonimul ma tranteste de peretele scolii si incepe sa rada.
"Prea slaba."
Vocea asta o cunosteam mult prea bine. Era una pitigaiata, una care te scoate din sarite imediat de o auzi. Imi ridic privirea care era aplecata in jos si acoperita de parul meu, si vad ceea ce ma si asteptam sa vad: Jo-HunMi, HoGyun si SiYun. Trioul fufelor.
~Autor~
"Ce vreti de la mine?" le intreaba ea cu o privire neutra
"Ai sa regreti ca te.ai luat de Taehyung, Yoongi, Namjoon, Seokjin, Hoseok, Jungkook si Jimin!" spune SiYun aproape nervoasa.
"Asa i.ai insirat pe toti de parca ar fi importanti" adauga Li dar imediat dupa aceea se trezi cu un pumn in buza si aruncata pe jos. SiYun se apropie de ea si o zgârie de multe ori pe fata cu unghiile ei ascutite ca naiba. Li inceca sa se ridice dar pentru prima oara de cand ajunse acolo Jo-HunMi facu pasi catre ea si o lovi cu piciorul. Fiindca fata nu mai avea putere nici macar ca sa se ridice in picioare Jo-HunMi o loveste din nou peste buza si nas aceastea sângerând incontrolabil. O acoperira pe fata cu zăpadă si toate trei plecara multumite de acolo.
~Kim Taehyung~
Coboram din sala de sport deoarece ne.a chemat profu pentru sa ne dea o informație importanta ce se dovedi a fi una absolut patetica, sa nu ne îmbolnăvim cand plecam in turneu, peste 7 luni. Ma rog, fiindca era mai aproape eu, Jungkook si Yoongi am iesit prin spatele scolii. Ce mi s.a parut ciudat e ca pe zapada impecabil de alba se vedea o pata rosie aproape vișinie.
"Ce.i aia? " intreb eu fara sa ma astept la un raspuns clar din partea lor dar macar încercând.
"O fi fost vreuna pe ciclu si si.o aruncat tampoanele aici, dracu' stie!"se rasteste Yoongi nervos.
"Tu si umirul tau de doi bani. Eu zic sa verificam."
Aprob scurt din cap si merg spre locul care se putea vedea de la o posta din vina zăpezii. Cand mana mea atinge zapada din jurul petei roscate, imi dau seama ca ceva emana caldura.
"E ceva sub zăpadă."
Baietii vin imediat sa ma ajute si cand dau la o parte zapada rosie realizez ca e sânge. Sub zapada aceea rece se putea vedea clar trupul lui LiMoon aproape înghețat sângerând, sau ma rog mai mult fata ei fiindca avea buza si nasul spart si o gramada de zgarieturi pe fata. Le.am aruncat o privire băieților si parea ca si ei dunt la fel de uimiti ca mine. Tocmai gasisem trupul colegei mele de banca inconstient.
Las.o acolo! Te.a jignit! Nu merita ajutor!
Conștiința mea avea dreptate LiMoon nu merita ajutorul meu.
"Eu zic sa o lasam aici" le spun eu indiferent baietilor
"Poftim?" spun ei la unison. "Ai înnebunit?
"Tae, cat orgoliul meu trăiește nu o sa o las pe Li aici." spune Jungkook luand.o in brate pe LiMoon.
"Toată lumea o sa creada ca noi am batut.o de arata in halul asta, fiindca nu exista camere de filmat aici ca sa ne dovedeasc nevinovatia. "
"Te porti de parca ar fi dusmanul tau de moarte! Zici ca esti un copil mic, Tae! Revino.ti si haide sa o ajutam. Om fi noi acei badboys ai scolii da asta nu inseamna ca nu avem suflet!" se rasteste Jungkook la mine.