-ölmeden önce kurbanının saçlarını tarayan nazik bir katil ve soğuk bir gece

164 17 2
                                    


1988 Chicago, Çin Mahallesi

Titrek ellerini saklamaya çalışırken kızarmış gözleri her şeyi anlatıyordu. Genç adam  kusursuzdu, kelimenim tam anlamıyla; elleri, dudakları, gözleri ve hatta burnunun ucundaki küçük çimdik tanesi bile..

Birbirine girmiş saçları ve şişmiş dudakları onda suçlu bir izlenim yaratıyordu. Nedensizce doğan bu kollarımı ona sarma isteği, iyice bedenimi sarıp sarmalarken uyuşan parmak uçlarım ortağımın sesi ile etkisini yavaşça kaybetti.

"Tamam, şimdi herkesin burasını boşaltmasını istiyoruz, kişisel eşyalarınızı alıp evlerinize gidin yoksa soruşturmaya adınızı almaktan çekinmem!"

Çekilen sarı şeritle Bar -Pansiyon-'u boşaltmaya başlayan polis ve siren sesleri etrafı sararken beni görmesi ile yanıma yaklaşan kadını süzdüm. Kalem eteği belini ve bacaklarını tamamen sararken üstündeki bebek pembesi gömlek hafif bir samimiyet kazandırmıştı. Sımsıkı toplanmış at kuyruğu ve kırmızı çerçeveli gözlükleri kadını ciddi bir havaya sokarken, kırmızı ruju çarpıcı bir etki yaratıyordu. Zarif ve güzeldi.

Yanıma geldiğinde araladığı dudaklarını ıslattı ve mırıldandı "Siz Dedektif Jeon olmalısınız" dudaklarını kıvırırken elini uzattı. "Lee Sun Mi, merkezden yeni atandım. Bu davada ortağınız ve benimle çalışacaksınız."

Elini sıkarken izi hala yüzük parmağında belli olan yüzük'e bakıp gülümsedim yakın zamanda eşinden ayrılmıştı demek "Sizinle çalışmak bir zevk Sun-ssi, klinik psikoloji ile ilgili çalışmalarınızı duymuştum, sanırım bu yüzden atandınız. Cinayet.."

"Dehşet verici" gülümsedim. Gülümseyerek karşılık verdi "Her zaman dediğim gibi, her kusursuz cinayetin ardında kusurlu bir katil vardır. Merak ettiğim şey, neden bu kadar kanlı olduğu. Kurban.. katiline unutamayacağı bir şey yapmış olmalı"

Bize yaklaşan ortağıma bakıp hafifçe mırıldandım "Şimdiden üç şüpheli var, eski erkek arkadaş, mekan sahibi ve bir falcı."

"Falcı? Ah, giderek ilginçleşiyor"

"Öyle" onaylayarak Jin hyung'a baktığımda sararmış ifadesi ile tek kaşımı kaldırdım "Hyung sen iyi misin?"

"Tanrım.. Jungkook yukarıdaki şeyi görmen lazım, kadının içi dışına- Ah! siz?" göz bebekleri Bayan Lee'yi bulurken, genç kadın elini uzatıp söylendi "Bu davada sizinleyim. Sun Mi, Lee Sun Mi. Merkezden bu dosya için atandım. Klinik."

Jin hyung, Bayan Lee'nin elini sıkarken aynı şekilde kendini tanıttı "Kim SeokJin, ama dünyanın en yakışıklı adamı da diyebilirsiniz." Bayan Lee dediği şeyle bana tuhafça bakarken Hyung'um devam etti "Tuhaf bir adet, ekibimize hoş geldiniz Sun-ssi, umarım iyi anlaşırız. Normalde çaylağımızda burda olacaktı ancak bir işi nedeniyle yarın aramıza katılacak. Umarım iyi anlaşırız"

İkisi de birbirine gülümseyince yapmacık bir öksürükle aralarına girdim "İsterseniz artık yukarı çıkalım?"

İkisi de onaylarken gözlerim son kez ağlayan genç adamı süzdü. Ne oluyordu bana böyle, o.. O çok farklıydı masum, güzel her şey sanki onda toplanmıştı.

Daha fazla düşünmek istemeyerek usulca merdivenlere yöneldim. Üçüncü kat tamamen karantina altına alınmıştı, uzmanlar cesedin etrafını tebeşirle çizerken kalkan midemle hafifçe duvara yaslandım. Dehşet vericiydi. Gözüm genç kadının hala güzel gözüken saçlarına kayarken olay yeri uzmanlarından biri bakışlarımı anlamış olacak ki elindekini yere bırakıp lafa girdi "Ölmeden önce kurbanının saçlarını taramış, katilin akli dengesi inanılmaz. Ve bir de saç teli bulduk, daha analiz edemedik ama sonuçlar yarın akşam ortaya çıkar. Gerçekten zor bir otopsi olacak gibi gözüküyor, bu yüzden Red'i aradık."

"Red mi? Vaka o kadar mı kötü?" Adam başıyla onaylarken mırıldandı "Fazla karmaşık, bu deşmek değil burda bir hırs yatıyor Dedektif, adeta bir fantezi! 70' yazından beri ilk defa bu kadar kanlı bir olay yeri görüyorum. Diyecebileceğim tek şey atılan konum ve sertlikten bakılırsa cinayeti yüzde doksan sekiz bir erkek işlemiş. Zavallı kadın.. daha yirmi ikisine bile yeni girmiş.."

"Anlıyorum teşekkürler Jaebum" bana hafifçe gülümseyip kapıdan çıkarken el salladı. Bir elim Seokjin'nin koluna girerken hafifçe mırıldandım "Hyung aşağıdaki adam kimdi?"

"O mu? Adı Kim Taehyung namıdeğer baş şüphelimiz"



















Evet, umarım beğenirsiniz. Daha öncede dediğim gibi yorumlarınız benim için çok önemli. Eklemek istediğiniz en ufak ayrıntı bile hikayenin taslaklarını etkileyebilir. Ortalama on beş bölüm sürecek, çoğu kitabın aksine gerçekten çok fazla çeşitli karakter kullanacağım.

olicent & greenbabybird7 sizi seviyorum, bu fic'e büyük bir katkısı olan ve her gün beni nasıl öldüreceğini anlatan tavşana özel bir teşekkür ederim. <3

sevgilerimle, carmen


💜

𝐬𝐦𝐨𝐨𝐭𝐡 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥 : 𝐭𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin