-ocak ayında kusursuz bir cinayet, 09

399 39 24
                                    


1988 Chicago, ABD

Ocak ayının dokuzuncu gününün akşamında, gece yarısına tam on beş dakika kala kusursuz bir katil tarafından, yıllar boyunca bir an olsun aklımdan çıkmayacak bir cinayet işlendi.

O gece hakkında konuşabilecek çok şey vardı. Örneğin; Bar sahibi neden bu kadar endişeliydi? Aşçı tüm gece neden gözlerini kaçırmıştı? Falcı neden bu kadar keyif alıyordu? veya bu genç kadın neden bu kadar büyük bir nefretin kurbanı olmuştu?

Bunların hepsi bir yana, aklımdaki en büyük soru baş şüpheli nasıl olurda bu denli kusursuz olurdu? Sicili bir yana elleri, dudakları, bakışları..

Bu kusursuzluk ardında bir katil mi yatıyor yoksa masum muydu bilinmez ancak o herkesten farklıydı.

Kusursuz kelimesi ile yaşam bulmuştu.

Ocak ayının dokuzuncu gününün akşamında, gece yarısına tam on beş dakika kala bir cinayet işlendi. Ölen genç bir kadındı. Kurban ilk önce yatıştırılmış, sonra sağ çenesine çok sert bir yumruk yemişti. Öyle sert bir yumruk yemişti ki otopsi de çenesinin çıktığı anlaşılmıştı.

Sonrasında yere sendeleyen zavallı kadına bir el ateş edilmiş ve yere yığılmıştı. Bu ateş rastgele ve sol bacağınaydı. Ancak atıştan anlaşılıyor ki katil acemiydi ve büyük ihtimalle ilk cinayetiydi.

—Annie are u okey?

Ancak bu durumda bile zavallı kadın ölmemiş, can havli içinde katiline yalvarırken, katili ona küçük bir iğne vermiş. Sağ bacağına yapılan bu iğne kısa sürede zavallı kadının tüm vücudunun felç kalmasını sağlayarak son aşamaya geçmesini sağlamış.

Parçalamaya!

Katil tüm vücudu felç kalan kurbanının saçlarını okşadıktan sonra, testeresini almış ve onun güzel uzuvlarını hala nefes alırken yavaş yavaş kesmişti.

Bu vahşet Annie Ruby Blancent'ın gece yarısına on beş dakika kalmasına yakın sona ermiş. Zavallı kadın acı tüm bedenini kavururken ve gözyaşları içerisinde ölmüş.

—So Annie are u okey?

Bar-Pansiyonun üçüncü katının, on üç numaralı odasında yaşanan bu olaylar her şeyi değiştirdi.

Dava'ya atanmam ortalama iki saat sekiz dakikamı alırken, partnerimle 'Çin Mahallesine' ulaşmam yalnızca on yedi dakikamdan aldı vee böylelikle sorgu odasında onunla tanıştım. Her şeyiyle farklı olan adamı.. Ellerini bakışlarını geçtim sigarayı tutuşuyla bile kusursuz olan bir adamı.

Şubemizde ki tanımıyla baş şüpheliyi, yani Kim Taehyung'u.










Umarım güzel bir giriş olmuştur, gerçekten bu fici düzenli bir şekilde bitirmek istiyorum. Hemen hemen kurgum hazır yalnızca güzel gözlerinizin okuması kaldı. Smooth Criminal benim için her zaman çok özel bir şarkıydı. Bir gece oli olicent ve tavşanımla greenbabybird7 oturmuş "Acaba kusursuz cinayet nasıl olurdu?" diye düşünürken ortaya çıkmış bir hikaye. Sorularınız varsa bırakacağım boşluğa yazabilirsiniz. Umarım komiser Jeon ve baş şüphelimiz Kim Taehyung'u seversiniz.

*sorular*

İpuçlarınızı not alın çünkü sizinle küçük bir dava'ya karışacağız. Herkese bol şans! iyi olan kazansın :)

Sevgilerimle, dedektif Carmen Lerons.

𝐬𝐦𝐨𝐨𝐭𝐡 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥 : 𝐭𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin