"Ananı AAAAA "
Yanımda can çekişen Ceren 'e baktım. Ve bende bir kahkaha patlattım.
"Cidden kadın bunu mu söyledi sana? "
-Yağmur"Hemde nasıl, Marketin içindeki tüm canlılar bize baktı"
-Ceren"Kanka sen nesin böyle? "
-Gözde"Ben BadGirl değilim ama kavga etmek hoşuma gidiyor. Birde ilk o kadının mal ikizleri başlattı. Gelip, saçımı çekmek nedir arkadaş? "
-Ceren"Tamam, iyi de bir sorum var. Sizce gideceğimiz okulda.... Yakışklı var mıdır? "
-YağmurTüm kızlar bana garip garip bakarken, Ceren koluma vurdu ve elindeki çilekli sütü bana uzatıp, konuşmaya başladı.
"Olsa bile bana bakmazlar. Şu bacaklarıma bak 50 kilo nedir be?!"
-Ceren"O kadar da kalın değil ama biraz kalın evet. Bu arada Önemli olan iç görünüştür Bunu unutma "
-SemaPipeti süte batırıp, sesli sesli içmeye başladım. Amacım tabi ki de iğrendirmekti. Özellikle de Gözde 'yi kızdırmak eğlenceli.
"Yağmur yapma şunu! "
-Gözde"Peki ama bir şartla"
-Yağmur"Ne imiş o? "
-Gözde"Artık se-"
-Yağmur.Cümlemize bitiremeden içinde bulunduğumuz araç durdu. Ve kapı açıldı.
"Hadi kızlar fuarın olacağı okula geldik"
-Yıldız HocaAşağıya indik ve okulun etrafında biraz göz gezdirdim. Büyük ve güzel bir bahçe, özel okulu andıran güvenlik ve eşsiz renklere sahip okul duvarları.... Bir an kendimi buranın öğrencisi olarak hayal ettim. Beni hayallerimden uyandıran ise Sema 'nın kolumu deşercesine dürtmesiydi.
"Hayırdır? Okula aşık oldun galiba"
-SemaElimdeki süt kabını çöpe atarken, ona cevap verdim.
"Evet, okul tıpkı SunLight gibi. "
-yağmurKalbimde bir acı hissetmiştim. SunLight benim ilk ve son sevgilime taktığım ad idi. Ama o beni kullanmıştı ve ben fark etmemiştim.
"Hey hadi girelim artık ve partnerlerimizi bulalım. Yağmur sende fazla üzülme boş ver onu. O sadece bir p*ç "
-Gözde.Gözde 'nin dediğine gülümsedim ve onları takip ederek okula girdim. Bu arada size partner olayını anlatayım. Şimdi bu okuldaki bazı kişiler ile aynı proje konusunu seçti sen o seninle partner oluyor ve fuar başlayana kadar onunla konuşuyorsun.
Okula girdikten sonra müdürün odasına girdik. Daha doğrusu biz girmedik hocalar girdi. Birkaç dakika geçmişti ki, birkaç kişinin bizim yanımıza yaklaştığını gördük. Onlarında üzerinde Tübitak yazıyordu. Bir çocuk yanıma geldi ve kendini tanıttı.
"Merhaba ben Burkan senin yeni partnerin. "
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌞SunLight🌞 & 🌗Moonlight🌗
ChickLitYağmur x Burkan orjinal kitabı. Her şey TÜBİTAK'ın düzenlediği fuar ile başladı. Ve ikiside artık aynı okula gidiyor.