1

3.2K 149 7
                                    

Kolik se toho může změnit za čtyři roky?

„Mami, sedím ještě v kavárně. Budu u vás tak do hodiny,“ řekla jsem mamce do telefonu. „Těším se, pa,“ rozloučila jsem se a rychle položila hovor, aby se mě dál nemusela vyptávat na obsluhu v letadle a taky na to, kdy konečně po třech měsících navštívím ji a mou malou sestru Charile. Tohle bylo snad po osmé, co mi stihla zavolat, za ty necelé dvě hodiny, které teprve stojím pevně nohama na zemi. Po letu z LA, který jsem musela prosedět několik hodin v letadle, abych mohla navštívit mou drahou matku. Od doby, co jsem se odstěhovala s tátou do Ameriky jsem se do  Anglii nikdy na moc dlouho nevracela. Ani mě to nijak nelákalo, popravdě. Většinou jsem sem přijela jen na pár dní navštívit mamku, Dana a malou dvouletou sestru Charlie. Rok potom, co jsem odjela, se mamka vdala za Daniela a nechala si udělat další mimčo. Malá Charlotte je skoro celá mamka a tím pádem i celá já. Mám ji moc ráda a právě na ni se ze všeho nejvíce těším, až ji zase konečně uvidím.

V Londýně jsem naposledy byla před čtvrt rokem. Přijela bych dřív, ale povinnosti s vysokou školou mi to neumožnily. Druhák vysoké je zamnou a teď v tuto dobu mi začínají prázdniny. Nemůžu být šťastnější.

-

 „Mami, Dane, Charlotte!“ zahulákala jsem přes celý dům.

„Thalie!“ přiřítila se ke mně odněkud mamka a ihned mě pěvně objala.

„Mami,  ráda tě konečně vidím  opět na živo,“ usmála jsem se radostně.

„Já tebe taky zlatíčko. Je tu ještě někdo, kdo by tě rád přivítal.“ Otočila se a tím mi umožnila pohled na malou Charlie, jak cupitá k nám, docela opatrně, aby se jí náhodou nezamotaly nožky. Šla jsem směrem k ní naproti a vyzdvihla ji do náruče. Dala jsem ji pořádnou pusu a objala ji.

„A kde je Dan?“ zeptala jsem se mámy.

„Včera musel narychlo odletět do Japonska, kvůli práci. Má toho teď nějak moc,“ povzdechla si.

„To je mi líto, ale určitě se to brzo zase změní, neboj,“ usmála jsem se na ni a pak svou pozornost začala opět věnovat Charlie.

„Dáš si něco k jídlu? Zrovna jsme obědval,“ oznámila mi mamka. Vydala se z chodby do kuchyně a já ji následovala.

„Děkuji, ale ne. Nemám ani hlad. Teď si aspoň hodím těch pár věcí co mám, nahoru do pokoje a potom můžeme třeba kouknout na telku, nebo se jít projít. Cokoliv,“ pokrčila jsem rameny.

„Dobře, jdi si vybalit. Můžeš vzít sebou i Charlie, pokud ti to nebude vadit, stejně musím pouklízet v kuchyni.“

„Jasně, žádný problém.“

-

„Koukej Charlie na ty holuby,“ řekla jsem směrem Charlie, která seděla ve svém kočárku, ať se podívá směrem, kam jsem zrovna ukazovala. Procházeli jsme se parčíkem nedaleko od domu, kde bydlí máma a Charlotte a právě teď před námi přistálo hejno holubů.

„Pta-cek,“ zažvatlala. Začala se natahovat ven z kočárku. Nejspíš se chtěla rozběhnout za hejnem ptactva, ale neměla možnost nějak slézt z kočárku.

„Podívej, už letí pryč,“ posmutněla jsem. Pohladila jsem Charlie po hlavičce a potom jsme šly dál hlouběji do parku. Strávila jsem tu asi 2 hodiny. Celkem dvakrát jsme si to tu prošly. Charlie byla na čerstvém vzduchu a já si aspoň zavzpomínala na časy, kdy jsem tu ještě bydlela a do parku chodila s kamarádkami, nebo s Liamem, tehdy ještě s mým přítelem.

V podstatě jsme si neřekli, že se rozcházíme, jen jsem odjela bez rozloučení a jediného slova. Předpokládám, že si to Liam vyložil správně, jako rozchod. Jak taky jinak. Střední už je minulost. Každý si šel svou vlastní cestou. Ovšem kromě známé pětice z mé školy v Londýně. Jejich cesty se vzájemně propojily. Zatímco já mířila svou budoucnost směrem na vysokou, tak asi po roce spokojeného žití s otcem, plného nevědomosti, co se děje v Londýně, jsem se z internetu dozvěděla o hvězdách z britského X-factoru. Nemohla jsem uvěřit tomu, co jsem viděla.Nevěřila jsem tomu, ale pak to šlo strašně rychle a kapela One Direction byla doslova všude. Pronásledovali mě v nočních můrách a v snad ve všech možných obchodech. Nikdy v životě bych neřekla, že Harry Styles bude na růžovém zubním kartáčku pro děti.

Bylo to šílené. Chápala jsem to jako trest za to, že jsem jako zbabělec pláchla a nic nikomu neřekla. V poslední době už si konečně začínám zvykat. Jedno ale nikdy nepochopím. Co se sakra tehdy stalo, když jsem odjela... Proč by se Liam začal bavit s Harrym a jeho partou? Proč jsou teď oni dva nejlepší kamarádi?

-

Je tu 1. díl :) Chtěla jsem, aby byl delší, ale nakonec to je jako pokaždý :) Zatím je to takový "nic moc", ale postupně se to začně rozjíždět :) Napište, prosím, co na to zatím říkáte :)  a taky pls na ty 2 poslední otázky :) + Jak se to bude asi vyvíjet ? Děkuu moc za vaše Votes and Comments :)

Totally mixed feelings [ One Direction - Czech Story ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat