Nyár van és nagy a meleg, nem szeretem az ilyen napokat mikor folytott meleg van , mert akkor tudom hogy esni fog .....
Elmentem futni , de mikor láttam, hogy kezd beborulni ,
inkabb vissza fordultam, éreztem hogy esik minnél jobban ezért rohantam , közben elvette valami a figyelmemet és beleütköztem egy fiúba .
Magas , az elázott haja a szemébe lógott és a pólója rá volt tapadva a kigyúrt testére.
- Megszoktam , hogy minden lány odavan értem, de hogy még fel is másznak rám?! - nézett rám értetlenül.
- Nem másztam rád csak beléd ütköztem- mondtam neki felháborodva.
- Jó jó, mászó kislány- mondta és nevetett közben.
- Először is van nevem, másodszor meg mondtam hogy nem másztam rád.!!- ezt már veszekedve mondtam .- és most ha nem bánod mennék - jelentettem ki.
- És mi a neved? - kérdezte.
- Madison - vágtam rá , de minek is mondom meg egy
hülye .......- nak.
- Az én nevem Ryan.- jelentette ki.
- Ki kérdezte??- kérdeztem tőle - Amúgy meg most már tényleg mennem kell .
- Haza kisérhet....- ki se mondta egészen .
- Nem! ,nem kell itt lakom mutattam a házunkra, - de miért is mutattam meg egy idegennek.
- Én meg ott - mutatott, a házunk melletti házra és elmosolyodott. Vagy 4 hónapja költöztek ki a szomszédházból.
- Ezt nem hiszem el - orditottam és bementem a házba.
Anya kinézet a konyhából:
- Jól megàztál ,- mondta anya.- menj öltözz át es gyere enni .
- Oké .
Felmentem az emeletre, lezuhanyoztam és átvettem egy száraz ruhát és lementem az ebédlőbe.
- Találkoztam az új szomszéd fiúval.-mondtam a szememet forgatva.
- Én is talákoztam a csalàddal elég helyesnek tűnt a fiú!- mondta anya én meg elnevettem magam.
- Még hogy helyes?! Elég idegesítő tud lenni - forgattam a szemem.
- Ezek szerint nem kedveled?
- Nem , egyártatlan nem !!!- mondtam miközben ettem a krém levesemet ( amit nagyon szeretek!!)
Miután ettem felmentem a szobámba elővettem a laptomomat és leültem a babzsák fotelembe. Felléptem az Instagramra és vajon ki követett be???!!! A szomszéd srác , sokat gondolkodtam hogy elfogadjam e. Végül igen , elfogadtam.
5 perc elteltével rám is ír.
Ryan: Mizu mászós lány ??
Madison: Letiltalak ha még egyszer így szólítasz.!!!😡
Ryan: Jó csak vicc volt!!
Madison: Mit akarsz???
Ryan:🤔Csak duncsizni !!!🙂
Madison: Duncsizhatsz anyáddal is !!!
Ryan: Most miért vagy bunkó velem??
Madison: Mert te is az vagy!!!
YOU ARE READING
A szomszéd fiú!!!! ❤️ [ Befejezett! ]
Romance❤️Egy átlagos lány vagyok, aki Floridában, él a szüleivel. Az életem rendben van, mig nem költözik egy fiú a szomszédba.❤️ Onnantól kezdve az életem felfordul.!! És semmi nem lessz a régi.!!!❤️