Szóval a szomszéd srác féltékeny!?!?
Azt hitte hogy én és Erick járunk. 😂
Ez nem fog megtörténni mert, már jártam vele egy ideig ,de úgy gondoltuk hogy jobb nekünk külön . Míg jártam is volna vele jó barátok voltunk, de mikor szakítottunk még jobb barátok lettünk. Mindig is szerettem vele tölteni az időt , ő olyan megertő , laza és nagyon jó barát volt és az marad örökké.
Visszamentem a házba és összeszedtem a megmaradt kaját és kidobtam a kukába , rendet raktam az asztalon aztán szóltam Kellynek hogy jöjjön fel a szobába. Félálmában botorkázott fel a lépcsőn aztan lefeküdt az ágyra , én is lefeküdtem de nem tudtam aludni ,azon kattogott az agyam amit Ryan kérdezte ,, ő a barátod?".......... ,,Ő a barátod?"
Sok idő után végre elaludtam.
Reggel 10 kor ébredtem meg , Kelly még húzta a csendest neki a kevés pia is megárt.
Lementem főztem magamnak egy kávét . Aztán lejött Kelly is
- Jó reggelt - köszönt és fogta a fejét.- annyira fáj a fejem.
- Neked még a kevés is megárt,- mondtam nevetve.
- Van fájdalom csillapítód??ugy érzem magam mint akit fejbe vágtak .
- Keresek- elkezdtem kotorászni a házi gyógyszertárban ,mivel otthon annyi gyógyszer van hogy gyógyszertárt lehetne nyitni.- áá meg is van!
Kelly bevette a gyógyszert én pedig felmentem àtöltözni.
- Nem megyünk el soppingolni? - kiáltottam le az emeletről Kellyhez
- De mehetünk , kéne úgy is vásároljak ruhákat.- mondta és feljajgatott.
- Mit csináltál - kérdeztem.
- Belerugtam a székbe!!- kiabálta vissza.
Elindultunk, útközben hívott Erick hogy felébrettünk e és hogy kiment e belőlünk az alkohol.
Most kivételesen gyorsan leráztam ,hogy tudjunk vasarolni.
- Kéne vegyek egy hosszú ruhát mivel jövő héten kell menjek esküvőbe.- mondtam Kellynek,miközben a ruhadarabok közt nézelödtem.
- Akkor válassz , hármat ami tetszik és irány a próba fülke.- utasított.
Ki is választottam hármat sok ie telt mig fel és le rángadtam
magamról a ruhákat
Végül a másodikat választottam.
Földig érő , a lábamnál és a mellemnél kivágott piros csillogó ruha volt. Nagyon megtetszett ahogy áll rajtam. Miután kifizettük , bementünk egy cipős üzletbe is , nem tudtam választani két cipő között, az egyik fekete lelt talpú volt a másik fekete tűsarkú , végül a tűsarkúnál döntöttem.
YOU ARE READING
A szomszéd fiú!!!! ❤️ [ Befejezett! ]
Romance❤️Egy átlagos lány vagyok, aki Floridában, él a szüleivel. Az életem rendben van, mig nem költözik egy fiú a szomszédba.❤️ Onnantól kezdve az életem felfordul.!! És semmi nem lessz a régi.!!!❤️