Vásárlás után beültünk a Starbucksba, aztán hazamentünk. Nem volt otthon senki, kimentem a kertbe, belefeküdtem a fuggőàgyba és olvastam. Aztán odalyöttt hozzám Ryan .
- Már megint te?- kérdeztem forgatva a szemem
- Igen, tudod itt lakom a szomszédban És bármikor átjöhetek.- mondta mosolyogva
- De én nem szeretném ha átjönnél, mikor csak úgy tartja kedved - néztem rá .
- Csak duncsizni - nézett rám könyörgöen.
- Mondtam már hogy kivel duncsiz , nem ??- kérdeztem tőle.
Nem mondott semmit ,csak búsan megfordul és elment. Lelkifurdalásom lett hogy megbántottam.
- Na jó, gyere duncsizni - kiáltottam utána ,de nem fordult vissza hanem bement a házba.
Bementem a házba és megnéztem hogy nincs e fenn chaten ,de nem volt.
Felvettem a strand papucsom és átmentem hozzá. Az anyja nyitott ajtót.
- Jó napot Mrs Scott. A szomszéd lány vagyok , Ryanhez jöttem.- mondtam kedvesen.
- Szervusz lányom - köszönt és betessékelt a házba.- menj fel az emeletre és megtalálod a szobáját.
Könnyű volt megtalálni ,mert az egyik ajtón írta a nevét. Bekopoktam az ajtaján.
- Anya most nincs kedvem beszélgetni- kiáltotta ki a szobából, hallatszott a hangján hogy meg van sértödve.
- Madison vagyok, bocsánatot szeretnék kérni amiért nem adtam neked egy esélyt.- mondtam sajnálva.- csak tudod ... nehezen barátkozok és még az is rátett hogy bunkó voltál velem eleinte!
Nem mondott semmit és nem is nyitott ajtót .
- Mégegyszer bocsánatot kérek- mondtam és lementem az emeletről .
- Viszlát mrs. Scott- köszöntem el Ryan anyjától
- Viszlát, lányom köszönt el ő is.
Kiléptem a házból és hazamentem . Anya otthon volt.
- Szia kicsim, merre jártál??- kérdezte anya.
- Szia, Ryanéknél voltam !
- Ki az a Ryan?- kérdezte és értetlenül nézett rám.
- A szomszéd fiú,- vágtam rá.
- Nem tudtam hogy, így hívják, de szép a neve, - mondta anya.- és amúgy mit kerestél ott, nem asz mondtad hogy nem kedveled??
- Hadjuk anya , hosszú téma- mondtam fáradtan és felmentem a szobába.
YOU ARE READING
A szomszéd fiú!!!! ❤️ [ Befejezett! ]
Romance❤️Egy átlagos lány vagyok, aki Floridában, él a szüleivel. Az életem rendben van, mig nem költözik egy fiú a szomszédba.❤️ Onnantól kezdve az életem felfordul.!! És semmi nem lessz a régi.!!!❤️