Sophia bolo normálne dievča ktoré bolo vtipné, milé a rada zdieľala svoj život na sociálnych sieťach ako bol Instagram, Facebook atď. Mala najlepšiu kamarátku Nikolu ktorá mala frajera menom Adam. Sophia bola doňho zamilovaná ale nikomu o tom nepovedala a nechcela preto stratiť svoju najlepšiu kamarátku. Chodili spolu do triedy a bola žiačkou 8.A na základnej škole. Na Instagrame sa volala pod názvom "sophia.h." Keď bolo ráno Sophia ako obvykle zaspala a vstala o 7:49. Jedenásť minút do začiatku vyučovania. Rýchlo sa obliekla, umyla si zuby a bežala na autobus. Do školy prišla na začiatku vyučovania. Keď prišla do triedy ako prvé zbadala Adama.Sadla si, vytiahla si učebnice a počúvala. V ľavici sedela s Adamom, preto sa vždy bála a mala stres. Keď zazvonilo Sophia bežala za Nikolou a rozprávali sa. Prišiel za nimi Adam a s Nikolou si dali pusu. Cítila sa hrozne ale nedávala som to najavo. Sophia mala aj kamarátku Miu ktorá o jej láske vedela. Mia videla ako si Adam s Nikolou dali pusu tak prišla za Sophiou a silno ju objala. Po škole išla Sophia domov. V ruke držala mobil a zrazu jej prišla správa že jej niekdo dal Follow na Instagrame. Bol to Adam! Skoro sa jej zastavilo srdce a rýchlo mu dala Follow naspäť. Keď prišla domov začala si robiť domáce úlohy a pritom počúvala hudbu pri ktorej zaspala a zobudila sa až ráno.
VOUS LISEZ
Crush
Roman d'amourTento príbeh bude o dievčine menom „Sophia" ktorá je zamilovana do jej spolužiaka menom „Adam" háčik je v tom že je to frajer jej najlepšej kamarátky ktorej zatial nepovedala že po ňom túži.