🎀animes🌸

511 13 3
                                    

こんにちは!ᴛᴜᴛᴜ ʙᴏᴍ? ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ sɪᴍ,ᴇ sᴇ ᴠᴏᴄᴇ ɴᴀᴏ ᴇsᴛɪᴠᴇʀ,ʟʜᴇ ᴅᴇsᴇᴊᴏ ᴍᴇʟʜᴏʀᴀs!
ʙᴏᴍ,ʙᴀsᴇᴀᴅᴏ ɴᴀ ᴇɴǫᴜᴇᴛᴇ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ (ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀɴᴅᴏ sᴇ ᴠᴏᴄᴇs ǫᴜᴇʀɪᴀᴍ ʀᴇᴄᴏᴍᴇɴᴅᴀᴄᴏᴇs ᴅᴇ ᴀɴɪᴍᴇs)ᴇᴜ ʟʜᴇs ᴍᴏsᴛʀᴏ ᴀɢᴏʀᴀ,ᴀʟɢᴜɴs ᴀɴɪᴍᴇs ǫᴜᴇ sᴇʟᴇᴄɪᴏɴᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏᴄᴇs! (´・ω∩'*)
(ᴇᴜ ᴀɪɴᴅᴀ ɴᴀᴏ ᴀssɪsᴛɪ ɴᴇɴʜᴜᴍ ᴅᴇsᴛᴇs ᴀɴɪᴍᴇs   (╥ω╥'),ᴘᴏʀ ɪssᴏ,ᴘᴇɢᴜᴇɪ ᴀs sɪɴᴏᴘsᴇs ᴅᴏ ɢᴏᴏɢʟᴇ)
------------------------//------------------------
1-ᴋᴀɢᴜʏᴀ-sᴀᴍᴀ ᴡᴀ ᴋᴏᴋᴜʀᴀsᴇᴛᴀɪ ᴛᴇɴsᴀɪ-ᴛᴀᴄʜɪ ɴᴏ ʀᴇɴᴀɪ ᴢᴜɴᴏᴜsᴇɴ:

~sɪɴᴏᴘsᴇ: sʜɪɴᴏᴍɪʏᴀ ᴋᴀɢᴜʏᴀ ᴇ sʜɪʀᴏɢᴀɴᴇ ᴍɪʏᴜᴋɪ sᴀᴏ ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴏ ᴄᴏɴsᴇʟʜᴏ ᴇsᴛᴜᴅᴀɴᴛɪʟ ᴅᴀ ᴄᴏʟᴇɢɪᴏ ᴘᴀʀᴛɪᴄᴜʟᴀʀ sʜᴜᴄʜɪɪɴ, ᴀғɪʀᴍᴀɴᴅᴏ sᴜᴀs ᴘᴏsɪᴄᴏᴇs ᴅᴇ ɢᴇɴɪᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴏs ɢᴇɴɪᴏs. ᴇʟᴇs ᴘᴀssᴀᴍ ᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴊᴜɴᴛᴏs ᴇ ɪssᴏ ғᴇᴢ ᴄᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴇɴᴠᴏʟᴠᴇssᴇᴍ sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛᴏs ᴍᴜᴛᴜᴏs, ᴍᴀs ᴏ ᴏʀɢᴜʟʜᴏ ᴅᴇʟᴇs ɴᴀᴏ ᴠᴀɪ ᴘᴇʀᴍɪᴛɪʀ ᴇʟᴇs sᴇ ᴅᴇᴄʟᴀʀᴇᴍ ᴇ sᴇ ᴛᴏʀɴᴇᴍ sᴜʙᴍɪssᴏs ɴᴏ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ! ᴏ ᴀᴍᴏʀ ᴇ ɢᴜᴇʀʀᴀ, ᴇ ᴀ ʙᴀᴛᴀʟʜᴀ ᴅᴇʟᴇs ᴘᴀʀᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ sᴇ ᴅᴇᴄʟᴀʀᴀʀ ᴄᴏᴍᴇᴄᴀ ᴀɢᴏʀᴀ!
------------------------//------------------------
2-sᴇᴡᴀʏᴀᴋɪ ᴋɪᴛsᴜɴᴇ ɴᴏ sᴇɴᴋᴏ-sᴀɴ:

~sɪɴᴏᴘsᴇ: ᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴄᴏᴛɪᴅɪᴀɴᴀ ᴅᴇ ɴᴀᴋᴀɴᴏ, ᴜᴍ ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴀᴅᴏʀ ᴀssᴀʟᴀʀɪᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ ᴇxᴘʟᴏʀᴀᴅᴏʀᴀ, É sᴜʙɪᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɪɴᴠᴀᴅɪᴅᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴋɪᴛsᴜɴᴇ, sᴇɴᴋᴏ-sᴀɴ (800 ᴀɴᴏs - ᴊᴏᴠᴇᴍ ᴇsᴘᴏsᴀ ʟᴏʟɪ). ǫᴜᴇʀ sᴇᴊᴀ ᴄᴏᴢɪɴʜᴀʀ, ʟɪᴍᴘᴀʀ ᴏᴜ ᴜᴍ sᴇʀᴠɪᴄᴏ ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟ ... ᴇʟᴀ ᴠᴀɪ ᴄᴜʀᴀʀ sᴜᴀ ᴇxᴀᴜsᴛᴀᴏ ᴄᴏᴍ sᴇᴜ ᴄᴀʀɪɴʜᴏ.
------------------------//------------------------
3-ᴍᴇɪᴊɪ ᴛᴏᴋʏᴏ ʀᴇɴᴋᴀ

~sɪɴᴏᴘsᴇ: ᴍᴇɪ ᴀʏᴀᴢᴜᴋɪ é ᴀᴘᴇɴᴀs ᴀ sᴜᴀ ᴍᴇɴɪɴᴀ ᴄᴏᴍᴜᴍ ᴅᴏ ᴇɴsɪɴᴏ ᴍᴇᴅɪᴏ. ɪssᴏ é ᴀᴛᴇ ᴜᴍᴀ ɴᴏɪᴛᴇ, ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴀ ʟᴜᴀ ᴇsᴛᴀ ᴄʜᴇɪᴀ ᴇ ᴠᴇʀᴍᴇʟʜᴀ, ᴇʟᴀ é ᴛʀᴀɴsᴘᴏʀᴛᴀᴅᴀ ᴀᴛʀᴀᴠᴇs ᴅᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴘᴇʀɪᴏᴅᴏ ᴍᴇɪᴊɪ ᴘᴏʀ ᴄʜᴀʀʟɪᴇ, ᴜᴍ ᴍᴀɢᴏ ᴀᴜᴛᴏᴘʀᴏᴄʟᴀᴍᴀᴅᴏ.
ᴇʟᴀ ᴀᴄᴀʙᴀ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ “ᴛᴏᴋʏᴏ” ᴅᴀ ᴇʀᴀ ᴍᴇɪᴊɪ, ᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴇxɪsᴛᴇɴᴄɪᴀ ᴅᴇ ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs ᴇ ᴀᴄᴇɪᴛᴀ. ʟɪᴅᴇʀᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴄʜᴀʀʟɪᴇ, ᴇʟᴀ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴄʜᴇɢᴀ ᴀᴏ ʀᴏᴋᴜᴍᴇɪᴋᴀɴ. ʟᴀ, ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴄʜᴇɢᴜᴇ, ᴇsᴛᴀᴏ ᴀs ғɪɢᴜʀᴀs ʜɪsᴛᴏʀɪᴄᴀs ᴏᴜɢᴀɪ ᴍᴏʀɪ, sʜᴜɴsᴏᴜ ʜɪsʜɪᴅᴀ, ᴏᴛᴏᴊɪʀᴏᴜ ᴋᴀᴡᴀᴋᴀᴍɪ, ᴋʏᴏᴜᴋᴀ ɪᴢᴜᴍɪ, ɢᴏʀᴏᴜ ғᴜᴊɪᴛᴀ, ʏᴀᴋᴜᴍᴏ ᴋᴏɪᴢᴜᴍɪ ᴇ ᴛᴏᴜsᴜᴋᴇ ɪᴡᴀsᴀᴋɪ.
ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ɪɴᴛᴇʀᴀɢᴇ ᴄᴏᴍ ᴇssᴇs ʜᴏᴍᴇɴs, ᴇʟᴀ ᴅᴇsᴄᴏʙʀᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴇ ᴜᴍᴀ ᴛᴀᴍᴀʏᴏʀɪ – ᴀʟɢᴜᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅᴇ ᴠᴇʀ ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs – ᴜᴍᴀ ʜᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇ ᴀʟᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴠᴀʟᴏʀɪᴢᴀᴅᴀ ɴᴏ ᴘᴇʀɪᴏᴅᴏ ᴍᴇɪᴊɪ. ᴅᴇᴠɪᴅᴏ ᴀ ᴇssᴇs ᴘᴏᴅᴇʀᴇs, sᴇᴜ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴏs ʜᴏᴍᴇɴs ᴄᴏᴍᴇᴄᴀ ᴀ ᴍᴜᴅᴀʀ… ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟᴀ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇ ᴇssᴇs ʜᴏᴍᴇɴs ʙᴏɴɪᴛᴏs ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ɴᴏᴠᴀ ᴇʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ɴᴀᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜᴇ sᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴜᴍᴀʀ, ᴜᴍ ᴀᴍᴏʀ ᴄᴏᴍᴇᴄᴀ ᴀ ᴄʀᴇsᴄᴇʀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇʟᴀ.
ᴍᴇɪ sᴇʀᴀ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀʀ ᴀᴏ sᴇᴜ ᴛᴇᴍᴘᴏ? ᴏ ǫᴜᴇ sᴇʀᴀ ᴅᴏ sᴇᴜ ᴀᴍᴏʀ – ᴜᴍ ᴀᴍᴏʀ ǫᴜᴇ ᴄʀᴜᴢᴀ ᴏs ʟɪᴍɪᴛᴇs ᴅᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴇ ᴅᴏ ᴇsᴘᴀᴄᴏ?
------------------------//------------------------
4-ɪsᴇᴋᴀɪ ǫᴜᴀʀᴛᴇᴛ

~sɪɴᴏᴘsᴇ: ᴜᴍ ɪɴᴛᴇʀʀᴜᴘᴛᴏʀ ᴍɪsᴛᴇʀɪᴏsᴏ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇᴜ ᴜᴍ ᴅɪᴀ. ᴀᴏ ᴘʀᴇssɪᴏɴᴀ-ʟᴏ, ᴇʟᴇs ғᴏʀᴀᴍ ᴇɴᴠɪᴀᴅᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴀʟᴛᴇʀɴᴀᴛɪᴠᴏ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇ !! ʜᴀ ᴛᴀᴍʙᴇᴍ ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢᴇɴs ᴅᴇ ᴏᴜᴛʀᴏs ᴍᴜɴᴅᴏs ᴀʟᴛᴇʀɴᴀᴛɪᴠᴏs ʀᴇᴜɴɪᴅᴏs…!? (sɪɴᴏᴘsᴇ ᴛʀᴀᴅᴜᴢɪᴅᴀ,ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ ɪɴɢʟᴇs)
------------------------//------------------------
5-ʙʟᴇɴᴅ s

~sɪɴᴏᴘsᴇ: sᴀᴋᴜʀᴀɴᴏᴍɪʏᴀ ᴍᴀɪᴋᴀ ᴇ, ᴘᴏʀ ɴᴀᴛᴜʀᴇᴢᴀ, ᴜᴍᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ᴄᴏᴍ ᴍᴀ sᴏʀᴛᴇ ᴇ sᴇᴍᴘʀᴇ sᴇ ᴍᴇᴛᴇ ᴇᴍ ᴇɴᴄʀᴇɴᴄᴀs, ᴍᴀs ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇ ᴅɪɴᴏ, ǫᴜᴇ ᴀᴅᴍɪɴɪsᴛʀᴀ ᴜᴍᴀ ʟᴀɴᴄʜᴏɴᴇᴛᴇ. ɴᴏ ᴇɴᴛᴀɴᴛᴏ, ɴᴀᴏ ᴇ ɴᴇɴʜᴜᴍᴀ ᴄᴀғᴇᴛᴇʀɪᴀ, ᴇ ᴀs ɢᴀʀᴄᴏɴᴇᴛᴇs ᴛᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴀɢɪʀ ᴅᴇ ᴀᴄᴏʀᴅᴏ ᴄᴏᴍ sᴇᴜs "ᴀᴛʀɪʙᴜᴛᴏs".
------------------------//------------------------
ʙᴏᴍ ᴘɪxᴏᴀs! ᴘᴏʀ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇ sᴏ ɪssᴏ! ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇs ᴛᴇɴʜᴀᴍ ɢᴏsᴛᴀᴅᴏ! ǫᴜᴇʀɪᴀ ʟʜᴇs ᴅɪᴢᴇʀ, ǫᴜᴇ ᴇssᴇ ᴇsᴛɪʟᴏ ᴅᴇ ʟᴇᴛʀᴀ ᴛɪʀᴀ ᴏ ᴀᴄᴇɴᴛᴏ ᴅᴏ "É", ᴍɪʟ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀs!! さようなら (´∩ω∩`)

como ser kawaii?Onde histórias criam vida. Descubra agora