•EpIloG•

51 4 2
                                    

Kehilangan Jiu membuatkan semua kesedihan dan kesakitan.Tapi diorang tak boleh salahkan Guanlin dan Minji ataupun Jihoon.

Minji berdiri seperti mannequin dari jauh.Dia berdiri dengan perasaan yang penuh rasa bersalah,terfikir kalau apa yang dia lakukan selama ni kat Jiu tidak di maafkan.Tapi dia still berharap yang Jiu maafkan dia.

Guanlin tidak pernah hilang jalan hidup sebelum ni.Warna dihidupnya telah hilang.Di matanya,dunia ni berwarna hitam dan putih.Dia asyik menyalahkan diri sendiri dan hanyut dalam perasaan yang bersalah.Tiada siapa yang boleh menyelamatkannya dari lautan gelap.Dia langsung tak bercakap dengan orang selepas kejadian itu.Dia langsung tak keluar dari rumah dan mencampakkan phonenya jauh jauh.Rakan rakannya hanya mampu melihat dia dari jauh.

Jihoon dan yang lain sudah berpindah dari tahun yang sangat memedihkan hati mereka.Tapi ia tak bermaksud yang diorang dah lupakan Jiu.Kemana mereka pergi,mereka akn meninggalkan satu tempat kosong untuk Jiu sebab diorang tau yang Jiu sentiasa berada di situ.

Parents Jiu pula berpindah ke luar negara untuk mulakan hidup baru.Mereka menyesal kerana mereka tidak menjaga anaknya dengan baik.Mereka rindu segalanya tentang Jiu.Bagi abang Jiu pula,Kim Jin.Dia menyesal kerana tidak mencari adiknya dari awal.Dia sentiasa teringat senyuman dan gelak tawa adiknya.

"Jiu...Im sorry..I always love you until the end of my life even though you are not with me anymore."

~The End~

©•^Ending My Life^• L.G.LWhere stories live. Discover now