Midoriya
Bu gün ailemin yazdırdığı yaz kampına gidiyordum. Aslında bu iyi bir şey. Çünkü her yaz tatilinde yaptığım gibi kitap okuyarak ve test çözerek geçirmeyecektim. Bu benim ilk yaz kampım! Ve çok heğecanlıydım.
Otobüs durakta durunca indim ve karşımdaki büyük harflerle yazılı " UA YAZ KAMPI " na hayretle baktım. Çantalarımı elime aldım ve giriş kapısından girdim.
Az ilerde bir topluluk vardı. Çok kalabalıktı. Zar zor ilerledim ve tabelaya baktım. Ne? Turuncu kulüp ve kırmızı kulüp mü? Bana bundan hiçkimse bahsetmemişti.
Bazıları turuncuya bazıları ise kırmızıya gidiyordu. Ben ise nereye gideceğimi bilmiyordum. Sonra bir anons yapıldı " yeni öğrenciler kayıt yaptırmak için todoroki ve bakugou'nun giriş sınavını geçmelisiniz. İki yada bir sınavı kazanan istediği bir takıma girecek kaybederseniz de burdan gidersiniz sınav yapılacak alan mor alandır lütfen oraya gidiniz"
Dedi ve anons bittiNe yani illa sınava girmek zorunda mıyım?
Mor alana geldim ve todoroki-kun ile bakugou-kun 'nun gelmesini bekledim.
Benim gibi sınava girecek öğrenci sayısı 30 kişi falandı.
Çok geçmeden ikisi de geldi. Önce kırmızı sınavı yapıcaktık. Biraz baktığımda bunlar yeni keşfedilen yollardı. Örnek vermek gerekirse deodorant ile çakmak kullanarak ateş yakmak gibi. Sınav çok basitti. Sonra turuncu sınavı yaptık. Bu sınav ise eski ve klasik yöntemleri kullanmaktan geçiyordu. Örneğin çakmak taşlarını birbirine sürterek ateş çıkarmak. Bu da çok basitti çünkü ben bu tarzda kitapları çok okurdum.
Çok geçmeden sınav sonuçları açıklandı.
Ve ben ikisine de kabul belgesi aldım ama ben bir seçim yapmak istemiyordum. Todoroki-kun ve bakugou-kun yanıma geldi ve benden bir kulübü seçmem gerektiğini söylediler
Ben ise onlardan biraz daha zaman istedim. Onlar da üstelemeden gittiler. Sonra aklıma parlak bir fikir geldi. Ve planını uygulamak için önce bakugou-kun'un yanına gittim.
"Bakugou-kun şeyy ben sizinle özel konuşabilir miyim?" Beni başı ile onayladı ve topluluktan biraz uzakta olan ormana gittik. Gideceğimiz yere varınca durdu ve bana döndü.
"Tamam inek ne söyleyeceksen söyle"
"Şey ben bu yaz için değişiklik olsun diye geldim fakat ailem bu civarda yaşayan büyük babama da ziyaret etmem gerektiğini söylediler rica etsem haftada sadece 4 gün turuncu kulübe gelsem sorun olur mu?"
Biraz düşündükten sonra
"hayır sorun olmaz hadi şimdi gidelim de kaydını yapalım" dedi ve kamp alanına geri döndük. Yolda giderken arada bir bana baktığını hissediyordumKamp alanına varınca da turuncu kulübe kaydımı yaptık.
Bakugou-kun'a bişey çaktırmadan kırmızı kulübe gittim
"Todoroki-kun seninle özel konuşabilir miyim?"
"Elbette seyy-"
"Midoriya izuku"
"Todoroki Shoto "
Onun kulübesine girmiştik. Ve de çok güzel bir mobilya anlayışı vardı. Koltuklara karşılıklı oturduk
"Ee anlat bakalım midoriya-chan ne söyleyeceksin?"
Açıkçası bakugou-kun'dan daha fazla kibardı Ve bu nedense çok hoşuma gitmişti
"Ben bu yaz için değişiklik olsun diye geldim fakat ailem bu civarda yaşayan büyük babama da ziyaret etmem gerektiğini söylediler rica etsem haftada sadece 3 gün kırmızı kulübe gelsem sorun olur mu?"
"Tabiki de sorun olmaz~ şimdi kaydını yapalım" Dedi ve kayıt işlemlerini hallettik
Ona çok teşekkür edip kulübeden çıktım
Bu yaz çok eğlenceli olucaktı~
-0-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI // TODODEKU-BAKUDEKU //
Short Storyailem yazı daha iyi değerlendirmem için beni bir yaz kampına gönderdiler ve sorun şu ki yaz kampı iki kulübe ayrılıyor biri- yani bakugou-kun eski klasik yöntemleri öğretirken diğeri- yani todoroki-kun ise yeni ve pratik yöntemleri öğretiyor ve ben...