Ochi rosi,un zambet malefic de-ti ingheata sangele in vene. Cine e?
-Hahahahaha!!! Mai intrebi cine e? Hahaha!! Sunt TU! Simti furia,hraneste-ma cu ea,elibereaza-ma si lasa-ma sa-i distrug . Vreau sange,vreau sa-i omor.Vreau sa-i vad cum sufera in agonie.
-NU! Nu se poate.Tu nu esti eu,tu nu esti eu. Tu nu esti eu! NU ESTI!
-Sky! Scumpa mea,linisteste-te.
Imi pune mana la ochi,iar apoi nu mai aud acea voce si nici nu o mai vad. Eram decat eu cu mama.Doar noi doua.
-Sky! Tot ce ai auzit sau vazut,nu esti asa.Nu te speria si nu te infuria niciodata.Acolo inauntrul tau salasuieste ceva,un monstru. Poate maine nu-ti vei aminti ce-ti spun acum,dar eu voi incerca sa-l tin acolo cat pot de mult. Sunt singura ce-ti poate opri iesirea acelei creaturi.Asculta-ma bine! Nu te lasa niciodata de aceasta voce dominata.Ai inteles? Sky/ Scumpo spune ceva.
Ce puteam spune? Doar dadusem din cap,apoi ma luat in brate si ma dus in camera mea.Am adormit cu gandul la ce-mi spusese,dar a doua zi nu mai stiam ce se intamplase in acea noapte.
~In prezent~
-Totul e in regula. Doar l-am incetinit. O sa-ti dau drumul,dar sa nu te sperii sau sa tipi.Ok?
-Cum faci asta? Cum de te auzeam in mitea mea? Ce esti? Cine esti?
-Nu m-am prezentat. Scuza-ma! Eu sunt Kyoko Aran.Pai.. cum sa-ti spun..S-s-s-sunt un vampir ca si tine.
-Ia stai umpic! Ce sunt eu?
-Un vampir! Esti un vampir cu sange pur. Toti te vaneaza.Asa ca eu sunt cel care te protejeaza.
-Si te astepti sa te cred?
-Tocmai mai auzit in mintea ta.Uite ce e.Nu stau acum sa-ti dovedesc tie ca sunt sau nu.Acum hai in clasa ca sa nu dam mai mult de banuit unora. Iti voi spune totul cand ajungem acasa.
Imi da el mie ordine? Daca vreau ma duc,daca nu,nu.
-Te misti azi?
-Vin si lasa-ma.
Merg in urma lui si ajungem la clasa.Spre norocul meu,inca nu venise profesorul.Dintr-o data simt toate privirile indreptate spre mine.Nu suport sa se holbeze lumea la mine ca la o nebuna.Incercand sa nu dau atentie acestor priviri,ma indrept spre locul de langa geam.URASC TOT CE SE INTAMPLA.
-Vrei sa te linistesti?! Chiar ma enervezi cu atitudinea ta.
-IAR?
Ma uit in jur si observ ca vorbisem prea tare.
-Ho! Vorbeste usor. Poti gandi ceea ce vrei sa zici fara sa faci atata zarva.
-IESI DIN MINTEA MEA,POTAIE!
-Nu esti tu cea care ai spus asta.Tu nu vorbesti asa.
-Ce-ti pasa cum vorbesc? Imi invadezi spatiul personal,potaie.
-Imi vine sa-ti rup gatul si sa-ti beau sangele,asa scapam de o povara.
-O povara? zic in soapta. Nu te pune nimeni sa ma accepti.Nu vreau pe nimeni care sa-mi patrunda in minte,sa stie ce simt. Daca sunt asa o mare povara,atunci dispari din fata mea ori o fac eu.
Nici nu apuca sa mai zica ceva ca veni profesorul. ~Continuam aceasta discutie mai tarziu~
Printr-un miracol reusesc sa-mi inchid mintea.Toate orele decursesera foarte repede dupa parerea mea. Poate m-am purtat urat cu Kyoko,nu stiu de ce,dar am simtit o alimentare dintr-o data cu ura. Acea fiinta ce traieste in mine ma face sa ma port asa? Oare voi supravietui asa?
Din punctul de vedere al lui Kyoko:
Ma simt si sunt atat de batran.Am trait atat doar ca sa o reintalnesc. Ma indragostisem de o fiinta plina de ura sau de cealalta? S-a reintors,dar pentru ce? De ce incearca sa distruga sufletul acelei fete. Oare care va supravietui: Sky sau Ruia? Nu cred ca s-ar putea contopi,sufletul acelei tinere nu cred ca e atat de puternic incat sa poata invinge.Ruia e un suflet demonic ce a trait milioane de ani.Eu am intalnito acum 1000 de ani. Nu stiu cum de m-am putut indragosti de un astfel de demon vampir.
Nu o pot salva pe Sky,dar ii pot tine la distanta pe cei ce ii vor sufletul demonic vampir Ruia. De cand s-a nascut am urmarito,de atunci mi-a simtit prezenta,dar nu asa de puternic ca in prezent.Noptile nu le mai dormeam si o priveam cum doarme.Nu am auzito sau vazuto niciodata plangand.Nici cand i-au murit parinti. Se pare ca Ruia ii tine unele sentimente in frau.
Totusi,Sky sau Ruia,nu mai pot face diferenta,dar au un farmec aparte.Azi la scoala baieti chiar s-au topit dupa ea.Fetele fiind invidioase au incercat mai mereu sa-i faca ceva,dar eu fiind acolo am oprit totul la timp. De data asta nu mai e nevoie sa ma mai ascund. Pot fii langa ea tot timpul fara sa ma mai feresc....
CITEȘTI
Reintoarcere
Vampire~ O viata de vampir poate vi se pare usoara,dar daca in tine e o creatura ce abia asteapta sa iasa si sa faca prapad. Ce ati face?~