Prolog

36 4 0
                                    

"Călărim deja de 20
de minute și deși am parcurs drumul acesta singură aproape zilnic, acum mi se pare extrem de lung și de anevoios. Mă simt inconfortabil în această șa și mai ales mă simt ciudat să-l ating.De ce am acceptat să merg călare cu el? Nu puteam merge pe jos? Dar el a insistat să urc în șa și când îi văd zâmbetul simt că mă sufoc. Probabil e din cauza faptului că nu am mai avut o relație de la moartea soțului meu. Își întoarce ușor capul înspre mine ca să se asigure că sunt bine, îmi zâmbește din nou.Are cel mai frumos zâmbet pe care l am văzut, simt fiori reci pe spate și mici furnicături în degete. De ce mă simt așa? Ce e îneregulă cu mine? Gândurile îmi sunt întrerupte de o voce cunoscută.Am ajuns în sfârșit. Mă dau ușor jos din șa și mă îndrept spre fosta mea soacră. Alunec ușor în brațele sale parfumate care îmi oferă starea aceea de bine și siguranță de care am mare nevoie acum."

---------------------------------------------------------
Salut,cartea asta va avea o altfel de poveste care are ca protagoniști 4 personaje :2 în trecut, 2 în prezent dar care sunt desemnate să rescrie viitorul. Probabil povestea mea vi se va părea una stupidă și fără înțeles însă sper ca măcar ideea în sine să vă placă. Sunt deschisă la orice tip de critică așa că dacă simțiți nevoia să mi o oferiți nu vă sfiiți.
=))🖤

~Jurnalul trecutului~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum