Stojím na Toddově příjezdovce a váhám. Nevím, jestli mám za ním vůbec jít. Ale vždycky to byl on, kdo mi pomohl, když se něco dělo.
Moje váhání přerušilo otevírání domovních dveří, ve kterých stála Toddova mamka. "Ahoj Matte, jen pojď dál, pojď."
"Dobrý den, paní Reynoldsová, usměju se.
"Todd je nahoře v pokoji, zlatíčko."
"Jasně, jasně."
Paní Reynoldsová zavře dveře a vede mě k Toddovi, jako bych cestu neznal.
Až na to, že já jí znám až moc dobře. O tom samozřejmě Kate Reynoldsová neví.
Otevřu dveře do jeho pokoje. Todd leží na posteli a hned, jak mě spatří, běží mě obejmout. Obejme mě a teprve pak si teprve všimne jeho mámy, stojící ve dveřích. "Potřebuješ něco?" zeptá se jí.
"Ne, už jsem na odchodu," odpoví Kate a zrudne. Potom na mě spiklenecky mrkne a práskne za sebou dveřmi.
Konečně ho můžu políbit. Vezmu jeho tvář do dlaní a dám mu pusu. "Tak co se děje?" koukne na mě.
Převyprávím mu scénu s otcem. Ani si neuvědomím, že brečím, dokud mi Todd nezačne stírat slzy z tváře. "Můžeš tady dneska přespat. Rodiče to dovolí."
"Nebudu tě otravovat."
"Neotravuješ mě. Jsi můj kluk, zlato," řekne a políbí mě. Přesuneme se na postel a já mu ihned začnu svlékat tričko. Líbám ho po bříšku. Svléknu mu kalhoty a rukou přejíždím po bouli v jeho boxerkách.
Jen tak ho lehce vzruším. Mám s ním totiž jiné plány. Sundám mu boxerky a chytnu jeho kamaráda do ruky. Nejprve olíznu špičku a on začne slastně vzdychat. Vím, že se těší a proto nečekám a vložím si celou délku do pusy a začnu kouřit.
Todd mě chytne za hlavu a přirazí mě na jeho kamaráda, který mi skončí málem až v krku. Dávicí reflex se dostaví téměř okamžitě ale hned ho zaženu. Přece jenom nějakou tu praxi mám.
Když o pár minut později cítím cukání v jeho penisu, vyndám si ho okamžitě z úst.
"Matte?" zeptá se Todd, který očividně nechápe.
"Ano?"
"Nedodělal jsi mě," namítne.
"Ano, to byl účel," řeknu. Ten jeho pohled... nejraději by mě zabil.
Večer píšu SMSku tátovi. Kdyby tě to zajímalo, což nezajímá, protože ses mě vzdal, tak dneska spím u Todda. Zítra si přijdu pro věci. Dobrou noc. Matt. Váš bývalý syn.
"Neměl by sis z toho dělat srandu," kouká mi Todd přes rameno do mobilu. "Třeba si to rozmyslí."
"Táta určitě ne," konstatuju.
Okolo sedmé večer večeřím s Toddovou mamkou pizzu, při které mi volá teta Mildred. "Omlouvám se, tohle musím vzít," říkám a zvedám se od stolu a odcházím do obýváku.
"Ahoj Matte, zlatíčko moje," ozve se na druhém konci, když přijmu hovor. "Tak v kolik přijedeš?" Hm. Že mě nenapadlo, že mi bude volat kvůli tomuhle.
"No, ahoj Mildred, no.. Nevim, jak bych to vysvětlit. Jsem teď u kamaráda, zejtra budu mluvit s taťkou a dám ti vědět, okay?"
"Dobře, fajn. A nemyslíš tím kamarádem náhodou svého kluka?" zeptá se.
"No...asi jo," řeknu a úplně ztratím hlas. Táta jí to řekl, bezva.
"Myslím si to. Přeju ti to, Matte. Dej rodičům čas, oni to pochopí. Tak zatím se měj, papa."
"Ahoj."
Po večeři jsme s Toddem přemýšleli o tom, co se mnou teď bude. Kate, Toddova mamka mi nabídla, že u nich mohu pár dní zůstat. Vysvětlil jsem jí mojí situaci. Dokud nebudu schopný se vrátit domů. Nic jiného jsem tedy zatím neřešil.
Ráno brouzdáme s Toddem po internetu a zjišťujeme, že Greyson Chance, náš nejoblíbenější zpěvák, bude mít za dva měsíce koncert v Miami. Což znamená, že okamžitě objednáváme lístky, protože většina tamní arény je už vyprodaná.
Zajdeme si do Starbucks, nejlepší kavárny na světě. V rádiu hrajou Sunshine&City Lights, což je náhoda, protože je to písnička od Greysona a ráno jsme koukali na videoklip a oba se u něj udělali. Ne, to kecám. Ale koukali jsme na něj. Podíváme se na sebe, usmějeme se a jdeme zalézt do boxu.
"Ty, Matte, napadá tě vůbec, jak se dostaneme do Miami?" ptá se Todd.
"No, máme dvě možnosti. Jet autobusem, nebo nás hodí tvoje máma. Poslyš, jdu objednat, jako obvykle?"
Kývne.
Samozřejmě, že jdu objednat, když je tam největší fronta. Asi po třech minutách mě zezadu někdo obejme. Je to Todd. Otočím se na něj a dám mu letmou pusu. Oba si vysloužíme pohledy několika lidí. Nikdo nekouká znechuceně. Všichni se usmívají. "Volal jsem mámě a ta souhlasila. Prý se podívá po městě. Greyson je jistej, kámo," řekne Todd a já si s ním plácnu.
Když konečně dostaneme kafe, sedneme si před Starbucks na lavičku. Na mobilu si pouštíme Hold On Til' The Night.
"Todd a Matt, buzny," ozve se za námi. Je to Vivian. Spolužačka.
"Drž hubu," odpoví Todd ve stejnou chvíli, kdy já řeknu: "Vivian, lesba."
"Jak jsi mi to řekl, Matte Harmone?"
"Lesba," opakuji. Vivian se nasere, otočí se na podpatku a zdrhá.
Večer s Toddem koukáme na film a u něj si povídáme. Jenže moje ruka zničehonic zaputuje na jeho rozkrok a on slastně vzdychne.
"Lásko? Myslím, že jsem připravenej," usměju se na něj. Přesuneme se do jeho pokoje. Hodím Todda na postel, vlezu si na něj a začnu ho dravě líbat, mezitím co on mi sundává tričko. Je čas na naše poprvé.
- Druhá část je na světě. :3 Třetí bude buď v pátek nebo o víkendu.
-Vote
-Comment
-Follow
-Dylan :3