capitolul 5

266 22 27
                                    

X:CE CREDETI CA FACETI?HAI VALEA!

Y:Ia uite cine s-a hotarat sa vina.Dragul meu Hoseok,nu ma sperii tu pe mine.

JH:Pe tine nu.Dar pe Mark da.Asa ca Chin ai face bine sa-ti vezi de carpele tale si lasa-mi prietena in pace!

Chin:I-auzi!S-a trezit piticu sa vrobeasca.Noi o sa facem ce vrem cu copila si n-ai ce face impotriva.

X:Ha ha.Ma amuzi.

Inca 3 baieti au apart din spatele lui Hoseok.Cand au ajuns in dreptul lui le-am putut vedea fetele.In mijlocul lor era..Eun-Woo?! si ceilalti 2 erau Roxky si Moonbin.

Chin:Um..da,stiti ceva?E a voastra.Oricum e plata fata.

Mina:PLATA VA FI FATA DA DUPA CE TI-O DAU DE PERETE!

Mark:Oh deci printesa poate si vorbi.E tupeista.Imi place.

i pot vedea un zambet pervers pe fata aia jegoasa.Mi se face greata numai cand i vad acneea.

Eun-Woo:Inca mai sunteti aici?Hai sictir pana nu te bag iara in spital.

 Amandoi au plecat vizibil nervosi pe situatie.Se pare ca nu e prima oara cand Eun-Woo le strica planurile.

Eun-Woo:Ha-Ni esti bine?Au apucat sa-ti faca ceva?Aish le rup gatu!

Mina:Eu sunt bine.Ii puteam bate totusi.Era mai satisfacator.oftez dezamagita.

JH:TU.ACASA.ACUM!

Mina:Dar-

JH:ACUM AM ZIS!AM DRACI SI N-AM CHEF DE FIGURILE TALE.

Mina:ATUNCI NU STA CU MINE!CINE TE OBLIGA SA MA ADUCI ACASA?JIMIN?

JH:MINA TERMINA,DA,JIMIN M-A PUS SA TE ADUC ACASA.A STAT 12 ANI FARA TINE,VREA SA FIE CU TINE ASA CA MISCA-TI FUNDUL ALA SEXY PANA ACASA CA FAC URAT.

Mina:Bine

JH:B-Bine?

Mina:Da.raspund sec.

JH:Wow.Asta a fost mai usor decat credeam.

Mina:Apropo,mersi Eun-Woo,Roxky si Moonbin.Va raman datoare.

Eun-Woo:N-ai pentru ce.Maimutoii astia fac necazuri prin cartierul acesta.Sunt in clasa a 10a dar sunt niste curvari mai mari ca Jungkook.

Moonbin:Bai,lasa-l pe Jungkook saracu.Mai are un an si absolveste liceul.Da-i liber sa se distreze.

Rocky:Meh.Nu-mi prea pasa.Eu doar ajut la bataie.E placut.

Mina:Deja imi place tipu asta.Ei bine haide Hoseok.ne asteapta toti.

JH;Haide.

Eun-Woo:Pa Ha-ni,ne mai vedem

Moonbin&Rocky:Paa ne vedem la liceu.

Mina:Mai sunt 3 luni jumate pana la liceu.rad usor de ei

Moonbin:Ah..da..sunt prost.zice Moonbin si isi da o palma peste fata.

Mina:Eh.Lasa ca si eu uit.Acum imi zici ceva si in secunda 2 intreb iara ce ai zis.Ei bine pa!

Ma intorc cu spatele si il iau pe Hoseok de brat pornind spre casa.Daca crede ca m-a luat usor pai greseste.Cu el am alte planuri diseara.

peste 1 ora de mers pe jos am ajuns acasa insfarsit.cand intru pe usa le vad pe fete asezate pe canapea,drepte,cu baietii in fata lor stand si ei drepti cu o privire de "Nu mai vedeti lumina soarelui niciodata".Atmosfera era naspa rau asa ca decid sa-mi fac intrarea.

O Viata Noua//BTS fanfictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum