capitolul 9

223 22 22
                                    


------Perspectiva Ha-Ni------

Ma trezesc dimineata din cauza razelor soarelui care imi mangaiau fata.Ok,soarele asta trebuie sa moara.Incerc sa imi misc putin mainile si picioarele dar ghici ce surpriza.Nu pot,pentru ca cineva ma tinea in brate ca o perna.Stiu ca is moale si comfortabila dar totusi.Totul are limita.

Incerc sa ma misc incet si sa-i indepartez mainile din jurul meu insa acesta ma strange si mai tare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Incerc sa ma misc incet si sa-i indepartez mainile din jurul meu insa acesta ma strange si mai tare.

Eu:Yoongi.Trebuie sa merg la baie,gaseste-ti alt manechin de imbratisat.

Yoongi:Dar esti moale,si mirosi bine..zice acesta cu o voce ragusita.

Ughh vocea asta ragusita,care te innebuneste..nici nu va puteti imagina ce diferenta este intre vocea lui la interviuri si vocea lui de zi cu zi.Ma omoara baiatul asta.Incep sa regret ca il am bias wrecker,inima mea o sa se autodistruga din cauza lui.

Eu:Yoongi lasa-ma ca fac urat.

Yoongi:Macar du-te si ia-mi mancare de jos.

Eu:Acuma sunt servitoare?Ia hai misca-ti curu ala sexy pana jos si ia-ti mancare.

Yoongi:Ah,deci iti place fundul meu?zise el ranjind pervers

Eu:Ah,deci iti trebuie control la urechi?

Yoongi:Nu te mai minti,ma placi,asta este.

Eu:Ha,ha ha,ha,rad eu ironic,ma amuzi.Inca esti aici?Hai valea ca mi-e foame.Trezeste-o pe Mi-Ja si zi sa-mi faca clatilele.PAAA

Yoongi:Lasa ca ma razbun eu pe tine..

Acesta pleaca suparat din camera iar eu doar ma fac mai comoda sub plapuma calda.
Dupa jumate de ora se decide si printul charming sa vina cu mancarea.

Yoongi:Poftim mancarea.Multumita?

Eu:Foarte!

Scot limba la el iar el imi intoarce gestul.Ma pun pe mancat ca o poarca egoista.De fiecare data cand incerca sa ia ceva de pe tava i dadeam peste mana si mârâiam la el.Serios,mârâiam.

Yoongi:Nu mai fi asa animala si da-mi si mie mancare!Mor de foame!

Eu:Du-te dracu.Mancarea mea e numai a mea.

Yoongi:Asa faci,eh?

Se uita la mine malefic.Oh nu.Incep sa fug prin camera cu Yoongi dupa mine,mai mult ca sigur hudilăul asta vrea sa ma gadile.Deci il bat pe Jimin daca i-a zis locul meu sensibil!*nu va ganditi la prostii pls*.La un moment dat,Dumnezeu tine cu mine si dau cu degetul mic*un moment de reculegere va rog* in coltul de la pat.Cad pe pat in chinuri imense,masandu-mi agresiv degetul.Yoongi doar se uita la mine amuzat ca mai avea un pic si exploda daca mai tinea mult rasul in el.Si cum am zis,a explodat saracul intr-un ras incontrolabil.Eu doar ma uitam la el nervoasa asteptand sa termine.

O Viata Noua//BTS fanfictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum