Bakugou szemszöge : Reggel olyan fáradtan keltem fel mint még soha . Tegnap az a szerencsétlen teljesen átvette az irányítás és többször is a számba kellett vennem . Nem nincs ezzel bajom csak már kezd betegesen fölém kerekedni... . A gondolat menetemet persze az említett személy meg is zavarta . - Oh Katsuki~ olyan jó illatok jönnek felőled csak nem rántotta ? Kérdezte olyan nyájas hangon ahogy csak lehetett . - Az ! De a tegnapi után neked aztán nem csinálok ! Mondtam gúnyosan hátat fordítva neki . Leültem a Tvhez szokásomhoz híven mint mindig és néztem a híradót . | A hősök ma láttak egy eltűnt személyt felbukkanni a Liget és a Szoborkert Park közelében . Zöld haj , zöld szem , fekete ruházat piros cipő a hősök azt állítják hogy minden bizonnyal Izuk------- .
-EIJIROU KAPCSOLD VISSZA AZONNAL !
- Minek ? Amúgy is a híradót nézted ahelyett hogy engem bámulnál .
-LEHET HOGY DEKURÓL VOLT SZÓ SZÓVAL AZONNAL KAPCSOLD VISSZA !
-KIT ÉRDEKEL DEKU HA ITT VAGYOK ÉN HAA ?
- EIJIROU...TAKARODJ EL MOST AZONNAL !
- Ahj édes tudod hogy nem úgy gondoltam . Nekem mindennél fontosabb vagy de soha nem hagysz rám időt... .
-AKKOR TEGNAP MI A FÉSZKES FENÉT CSINÁLTAM ? TÖBBSZÖR IS LESZOPTALAK ÉS LETEPERTÉL MERT ÚGY VOLT KEDVED !
- Katsuki ez azért túlzás ! És ez is csak egy héten egyszer van... én többet akarok Katsuki . A magaménak akarlak tudni... Hogy örökké az enyém legyél~ Teljesen kirázott a hideg. Ez nem az Eijirou volt akit én ismertem . Felment a szobámba és elzárkóztam . Hiába kopogott nem nyitottam ajtót .
--------------------
Remélem eddig tetszik . Tudom nagyon rövid lett de most ennyire futotta a fáradságtól . Minél előbb próbálom hozni az új részt . ☺️❤️ .
YOU ARE READING
Other ways
FanfictionKirishima fanoknak erősen nem ajánlott többi a tudnivalók fejezetnèl 😌❤️