Pánik a tetőfokon...miattad... .

139 8 1
                                    

Bakugou :

Nagy nehezen lenyugodtam, bár a személyiségemhez képest ez elég nagy csoda . Gondoltam jót tenne egy kis friss levegő mert nem éreztem elégnek ami az ablakon beszűrődött . Lementem az emeletről felvettem a táskám a kabátom ,és a napszemüvegem,  hátha nem ismernek fel . Egy magyar éttermet szemeltem ki magamnak mert ölni tudnék egy jó húslevesért . Régebben voltam Magyarországon egy nyaraláson . Egy percét se bántam meg . Persze az igazi magyar húsleves Magyarországon finom de itt se rossz . Egy hosszú séta után odaértem az étteremhez . Hála istennek senki nem vett észre . Bementem az étterembe és leültem . Pár perc múlva már jött is hozzám a pincér . Leadtam a rendelést és megindultam a mosdó felé hogy kezet mossak . Senki nem volt a mosdóba de hirtelen egy nagy csattanást hallottam . Azonnal az ajtóhoz rohantam hogyha ha egy gonosztevő az akkor az embereket megtudjam védeni . Az ajtó nem nyílt...Nem hallottam hogy kint bármi baj lenne így nem értettem mi történik . Épp készültem kirúgni az ajtót de valaki megjelent mögöttem . Ijesztő kisugárzása volt . A lábaim remegnek . MI A FASZ !?! KATSUKI MI BAJOD VAN !?  Nem merek megfordulni . Érzem hogy itt áll mögöttem még se megy . Pánikba vagyok . Soha nem éreztem még így . Egyszer csak megszólalt a mögöttem álló személy .


-Hello...Kacchan~  .





Other waysWhere stories live. Discover now