2.BÖLÜM:İLK DANS

715 37 2
                                    

~Jungkook~

O bana anlam dolu gözlerle bakıyordu. O anda onun dudaklarına yapışmak istedim ama yapmadım. Bunu tek sebebi bu omega'yı korkutmak istemememdi.

O bana ismimi sorduğu anda kalbim küt küt attı. Daha önce hissetmediğim o sesli nefes alış verişi... Acaba o benim kırmızı ipliğimin diğer tarafı mıydı...?

Ben ona bakarak kendi kendime konuşurken. Bir anda kapı çaldı. Kalktım ve odanın kapısını açtım. Gelen kişi oda görevlisiydi.

Görevli;
İstediğiniz omega ilaçlarını getirdim efendim.

Jungkook;
Gidebilirsin.

Dedim ve kapıyı kapattım. Odaya girdiğim anda... Hayır yatağa yaklaştığım anda Jimin üstüme atladı. Çok hızlı ve sesli nefes alıyordu. Aynı zamanda dayanılmaz bir şekilde feromon salgılıyordu.Bu yüzden biraz sadece birazcık kendimi kaptırmış olabilirim ki o anda beni öpmeye başladı. Boynuma kollarını sardı kafamda tutunarak beni öpüyordu.

Jimin;
"gözlerinden yaşlar akarken"
Artık dayanamıyorum... Olmaz... Yardım et... Lütfen.

Dedi o anda onu kucağıma alıp yatağa yatırdım. Kendimi kaybettim resmen. Ben... Çok etkilenmiştim. Onu soymaya başladım. İlk önce ceketini çıkarttım. Ondan sonra gömleğinin düğmelerini açarken aynı zamanda onu öpüyordum. Bu onun için ilk olmalıydı. Çünkü ona sürtünsem bile çok tepki veriyordu. Ve bu benim çok hoşuma gitmişti. Aghhh ne diyosun bok herif!!
Neyse devam edeyim.
O bir anda beni itti ve pantalonunu çıkarttı. Ve kucağıma oturdu. Onun üzerindeki  iç çamaşırını açtım ve gördüm ki çok sıvı vardı. Penisini elime aldım. Omega olduğundan küçük bir penisi vardı. O anda titreşti resmen. Onu yatırdım ve penisini ağzıma aldım. Ve iğice yaladım. O kadar çok ve bağırarak ama aynı zamanda sevimli bir şekilde tepki veriyordu. Sesi beni benden alıyordu. Aslında size göre normal bir sesi olabilir belki ama bana çok iyi ve rahatlatıcı geliyordu.

Jimin;
A-ahh artık... Orayı yalama!!

Dediği anda boşaldı.
Daha sonra onu ters çevirip kalçasını kendime doğru çektim ve penisime kondom takıp bir anda içine girdim. Deliği çok küçüktü bu yüzden biraz acıttı ama bu beni bu madar baçtan çıkardığı için onun suçuydu.
Hızlı bir şekilde sokup çıkarma işlemini devam ettiriyordum. Ve içine tam boşalacak iken o bana o boşalacağını söyledi ve aynı anda boşaldık.

Jimin biraz kendine gelmişti. Ama bu bizim için biraz utandırıcıydı...haliyle...

Jimin;
Bu benim ilkimdi...
Dedi utangaç ve kısık bir sesle...
O anda onun boynunun alt tarfına doğru yapıştım ve dişlerimi geçirdim. O kanı içişimin ssini duyabiliyordu..

Jungkook;
Bu bizim ilk dansımızdı... Park Jimin.

Jimin ;
Ve bana göre son olmayacak.
.
.
.
.
.
.
Bölüm burada bitmiştir arkadaşlar. Beğendiniz inş...
Sonraki bölümde görüşmek üzere!!
Saranghae!!! 🖤🖤🖤
😍😘😆

Love Of Vampires //Jikook-Vmin _Season#1_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin