4.BÖLÜM:KOD ADI JEON JUNGKOOK

536 34 5
                                    

_Jimin_

Şuanda arabadayım sadece annemin emirleri adına o baloya gidiyorum. Ama aynı zamanda onu tekrar görmek istiyorum. Ah vardık.

"dedikten sonra Tae onun kapısıni açtı ve arabadan indirdi."

Tae;
-Gergin gözükmüyor değilsiniz efendim.

Jimin;
-Nasıl gergin olmam. Burası bir sürü alfa kaynıyor.

Tae;
-Evet. Yoksa o kadar çok mu benimle yatmak istiyorsunuz?Ah efendim lütfen gizli seks malzemeniz olarak kullanmayın beni. Ben uyurken bunları yapmanız... Sizde az değilsiniz yani.

Jimin;
-Az sonra o ağızının içinde dilin olmayacak!

"derken Jimin yürürken *PAT*"

???;
-AHH biraz dikkatli olsanız keşke!

Jimin;
-Ah çok özür dilerim. İyi misiniz hanımefendi?

???;
-Evet evet iyiyim. Neyse kendimi tanıtmama izin verin lütfen.

Jimin;
-İzne ihtiyacınız yok.

??? ;
-Ben Jeon ailesinin gelini Park ChaeYoung.

Jimin;
-Gelini derken?

"jimin soru sorduğu anda jungkook onların yanına gelir."

Jungkook;
-ChaeYoung napıyorsun?

Chaeyoung;
-Oh sohbet ediyorduk.

"dedi ve jungkook ağzı açık kalmış olan Jimin i görür ve şaşırır."

Jungkook;
-Yeniden karşılaştık. Siz ikiniz bizi Bay Park ile yalnız bırakın.

"dedi ve Chaeyoung oradan ayrıldı dada sonra Jimin de Tae yi yolladı. Ve ikisi beraber Jungkook un odasına geçtiler."

Jimin;(bağırarak)
-Şaka yapıyorsun dimi????!!!!

Jungkook;
-Hayır şaka değil. O benim nişanlım.

Jimin;
-Bunu benimle yatıp sevişmeden önce söyleseydin keşke!!!!

Jungkook;
-Sadece seninle yattığımı mı sanıyorsun? Ah yoksa kendini özel mi sandın?

"Jimin bir anda yere çöker. Ve ağlayarak"

Jimin;
-O benim için bir ilk di. Ben sadece seninle yattım. Sen şimdi kalkmış bana ne diyorsun.

"Jungkook ayağa kalktı ve Jimin'e doğru yürüdü. Yanına eğildi ve"

Jungkook;
-Dememi mi isterdin? Evet belki başka ilişkilerim oldu ama sen benim için özelsin. Kokun beni çekiyor. Anlıyor musun?

"dedi ve Jimin'in çenesinden tutup kafasını kaldırdı ve belinden tutup kendine doğru çekti ve..

Jungkook;
-YOU ARE MİNE PARK JİMİN-shii

... dediği gibi dudaklarına yapıştı. O sırada eli fermuara doğru kaymıştı ve onu indirdi. Ve o sırada Jimin'in sertleştiğini fark etti.

Ve kalkıp yatağa oturdu. Ve Jimin'i de önüne aldı. Bacaklarının arasına oturttu. Kendi fermuarını indirdi ve penisini Jimin'e yalatmaya başladı. Ve tam boşalacağı zaman Jimin'in saçlarından tuttu ve ağızının içine boşaldı.
.
.
.
.
.

DEVAM EDİCEK...

VE YENİ BÖLÜM DAHA SONRA GELİCEK. SABIRLA BEKLEYİN BOL SMUT VE BİR SÜPRİZ İÇERİYOR.

Love Of Vampires //Jikook-Vmin _Season#1_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin