Vešla jsem společně s Lunou, Celestiou, Cadensou, Starlight a Twilight do diskusní místnosti.
"Nechápu co se děje." Řekla jsem, když jsme si každá sedla.
"Dream, tvé cutiemark...je..." Začla Luna. Já se na ni dívala s jedním obočím nahoru a čekala co z ní vypadne.
"To cutiemark bys neměla mít." Dokončila za ní řeč Celestia."Co? Proč? Kdyby jsem ho neměla dostat, tak ho nedostanu, ne?"
"Dream, jsi princezna hvězd, protože jako jediná je dokážeš rozzářit. Ale je potíž v tom, že princezna hvězd už je. Tím pádem jí nemůžeš být ty." vysvětlovala Luna.
"Jediná? Vždyť si je celé roky rozzařovala ty, ne?" Luna jen zavrtěla hlavou.
"One, běž na chodbu." řekla rázným královským hlasem Celestia.
Vyšla jsem a hned rozzářila roh, abych slyšela líp, oč uvnitř jde.
"Měli bysme jí to znamínk odstranit." Řekal, kdo jíný, Celestia.
"A jak to chceš udělat?" Otázala se Star.
"Myslím, že víš jak, Starlight Glimmer." Řekla zlomyslně.
"To nemůžeme, a i kdybychom mohli, tak to neudělám." Řekla naštvaně a trochu znechuceně Starlight.
"A navíc znaménko můžeme dostat jen jednou. Tím pádem by doživotně chodila bez známénka." Dodala."No a co?! Stejně není důležitá, nikdo ji nepotřebuje. A hvězdy se rozzařovaly i bez ní. Tak v čem je problém?" Odsekla Celestia.
"Asi už vím proč to znaménko dostala. A proč je právem její. Ten, kdo před ní nechával rozzářit hvězdy, jí tu moc předal. To by mělo být možné, že?" Pohlédla Luna na Celestiu. Ta zakroužila očima a řekla: "Jo, asi jo." Zněla otráveně. Otočila se a šla naštvaně ke dveřím.
V tu chvíli jsem popošla až k oknu naproti dveřím a předstírala, že se z něj celou dobu dívám. Samozřejmě zrušila jsem kouzlo pro lepší sluch.
ČTEŠ
Jmenuji se Onedream
Fanfiction‼️ SPOILERY Z 9. SÉRIE ‼️ ❗Pro porozumění ff si, prosím, přečtěte "Říkají mi zrádkyně". Děkuji! Onedream je klisna, která se narodila jako Alicorn, stala se princeznou hvězd a s mocí kterou získala, se snaží čelit zlu (není to tak zlý, jak to vypadá...