chap 1

713 17 0
                                    

" sorry emmm saya tak sengaja" Kata Mina lalu mengutip segala buku yang terjatuh tadi

" menyampah pulak ak tgok muka kau ni leceh btulaa" Kata Jimin lalu melanggar bahu Mina .

"hemm ... knpa asyik aku jee kene buli kat sch ? " Keluar air mata Mina kerana hatinya sakit di hina begitu .

Mina sampai ke kelas dan duduk di sebelah Jimin .

Jimin buat muka menyampah melihat perempuan yang asyik dengan buku itu .

" boleh tak kau duduk tempat lain sakit pulaa mata ak tengok kau" Jimin menjeling Mina dengan tajam .

" saya dah takda tempat duduk dah mcam mna saya nak cari tmpat duduk " Mina melihat sekelilingnya .

" ikut kau laa aku malas nak gaduh pagi-pagi buta ni " Jimin melihat ke luar tingkap .

" bangunnn selamat pagi Mrs Taeyon " Ketua kelas yang bernama Kim Namjoon itu mula bersuara .

Skip )

Rehat .

" minaaa !!! " Laung Tzuyu .

Mina dan Tzuyu adalah bestfriend .

"Tzuyuu !! " Mina memeluk Tzuyu .

" amboii macam tak jumpaa setahun dah " Kata Tzuyu lalu gelak .

" biarlah saya nak peluk bestfriend saya pun tak leh eh ? Okay takpe kalau tak boleh taknak kawan" Kata Mina dengan nada merajuk .

" alololololo , yelaa-yelaa peluk laa saya" Kata Tzuyu lalu memeluk Mina dengan erat .

Mina pun memeluk Tzuyu dengan erat .

Kantin .

" emm mina awak nak ape ? " Tzuyu duduk di sebelah mina .

" klau boleh saya nak ramen bleh? " Mina membagi Tzuyu duit .

" beress bosss " Tzuyu membuat simbol 👌 .

Setibanya Tzuyu di tempat membeli baru Tzuyu hendak berjalan ke arah Mina dia dilanggar oleh namja yang pernah menyakiti hatinya dulu .

Habiss makanan mina dan makananya .

Mina datang ke arah nya .

" wehh Tzuyu awak tak ape- ape ke ?" Kata Mina dengan risau .

" emmm tak ape-ape jomlaa " Tzuyu membawa Mina lari .

Belum sempat mereka berjalan namja itu terlebih dahulu menyambar tangan Tzuyu lalu Tzuyu di bawa ke belakang sekolah .

Mina hanya memerhati .

" ape ni Jungkook lepaslaaa " Tzuyu meronta-ronta minta dilepaskan .

Tzuyu ditolak ke dinding .

Jungkook mencium Tzuyu dengan rakus .

" ahhh jung-kook lepashhhlaah " Tzuyu tidak dapat bercakap kerana Jungkook menciumnya .

" sorry sayang maafkan aku .. aku tau aku salah please .. " Jungkook memegang perut Tzuyu .

" aku tau kau mengandung kan anak aku kan ? " Jungkook mengusap perut Tzuyu yang sedikit memboyot itu .

Malah Tzuyu hanya menangis .

" biarr saya jaga anak ni seorang tanpa memerlukan awak " Tzuyu membantah .

Fall In Luv With A Badboy ✔ || MinaXJimin Where stories live. Discover now