chap 3

454 14 1
                                    

Mina berjalan ke kedai untuk membeli cadburry kesayangan nya .

" yess harini dapat beli lagi " Ujar Mina perlahan .

" ehemm apa yang kau gembira sangat tu " Jimin berada di sebelah Mina .

Mina hairan sejak bila mamat gila ni ada kat sini .

" takdelah saya gembira pasal lain" Mina memandang Jimin dengan malu .

" kau ada nombor fon tak " Jimin mengambil Iphone X nya .

" saya tak boleh bagi nombor saya pada orang yang tak dikenali " Kata Mina dengan sopan .

" ouu klau mcm tu aku mntak dengan Tzuyu lah " Jimin berkata selamba .

" sejakk bila awak ada nombor Tzuyu ?" Mina hairan dengan Jimin .

" aku mintak dengan Jungkokk haritu " Jimin fokus dengan Telefonnya .

" emmm marilaa saya bagi nombor saya " Mina terus merampas telefon Jimin .

" eleh tkut la tu dengan Tzuyu " Jimin menjeling Mina sekilas .

" klau kau bagi nombor yang salah aku rogol kau " Jimin merampas telefonnya kembali .

" emm tu nombor saya yang btul lah " Mina mencebik .

" AHAHHAHAH !! jangan ingat aku tak berani buat ... aku cakap aku buat ceh " Jimin sengih .

Mina menelan air liur nya .

" dahh jom kau nak beli apa tadi cadburry kan ? meh aku belanja" Jimin meninggalkan mina .

" Jiminnn !! tunggulaaa " Mina berlari ke arah Jimin .

" Kalau lambat aku tak belanja kau" Kata Jimin lalu melambaikan tangannya ke arah Mina .

" ishh namja gila " Mina menghentak-hentakan kaki nya .

Skip )

Tzuyu bangun dari tidur badan nya terasa sakit dan lemah .

" aduh sakitnya badan ni " Tzuyu melihat Jungkook di siring nya tidak berbaju malah dia pun turut tidak berbaju .

Tzuyu terkejut .

" apa dah jadi nii " Tzuyu mengeluarkan air mata nya dia melihat perutnya masih memboyot perutnya .

nasib tak gugur .

" Jungkook apa awak dah buat ni " Tzuyu memukul-mukul badan Jungkook .

Jungkook menahan tangan Tzuyu .

" sayang im sorry okay ? aku tak sengaja " Jungkook memeluk badan Tzuyu

Tzuyu meronta-ronta untuk dilepaskan tapi Jungkook kuat memeluk Tzuyu .

" lepaskann saya LEPASKAN !! " Tzuyu menjerit dengan sekuat hatinya sambil menangis .

" Tzuyu aku mintak maaf " Jungkook mencium bibir Tzuyu .

Tzuyu menggeleng-gelengkan kepala nya .

Jungkook membaringkan Tzuyu dia menahan kedua-dua tangan Tzuyu lalu di bawa ke atas kepala .

" ehmmm lepashhh kook ahhh emm chupp chupp " Tzuyu lemah dalam ciuman itu .

Jungkook melumat bibir Tzuyu .

Lalu Jungkook ke breast Tzuyu dia menghisap puting Tzuyu yang comel itu dengan rakus .

" ahh ahh Jungkook jangann " Tzuyu lemah dengan permainan Jungkook .

Tzuyu dapat merasakan dick Jungkook sudah tegang terkena di bahagian sulitnya .

" arghhh tskk tskk ... SUDAH KOOK!! " Tzuyu menjerit sekuat hatinya kerana Jungkook memasukkan dicknya .

Jungkook memberhentikan perbuatanya .

" im sorry " Jungkook memberhentikan perbuatanya lalu dia mengambil tualanya kakinya melangkah ke arah tandas .

Tzuyu menangis .

Bersambung nantikan part seterusnya . Vote n Komen tau

Fall In Luv With A Badboy ✔ || MinaXJimin Where stories live. Discover now