Jimin baring di katilnya sambil mengenangkan muka mina yang bermain-main di minda nya .
" ishh kenapa mesti aku ingat dia ni ke aku dah jatuh cinta dengan dia ? No Way ! Parkjimin kau ingat sikit nayeon kau letak mana nanti " Jimin berkata di dalam hatinya sambil menggeleng-gelengkan kepala nya .
" alaaaaaa nayeon justt nak duit kau jerrr takkan kau tak tau kot ?" Jimin merenung sambil tangganya mengetuk-ngetuk kepalanya menggunakan jari nya yang ketot itu HAHAHAHA ! 😂 .
" woiii anak park termenung jauh nampak " Jin menegur nya lalu duduk di tepi tilam Jimin .
" ishh hyung ni tak ketuk pun sebelum masuk " Kata Jimin sambil menjeling Jin .
" kepala hotak engkauuu ! Aku dah ketuk berapa kalii tadii tapi kau yang tak dengar entah-entah dah meroyan dengan si nayeon petaiyon tu " Ujar Jin lalu membalas jelingan Jimin .
" ada aku cakap aku suka dia ?" Jimin mencebik .
" memang kau tak cakap tapi weh ingat sikit aku tengok si Mina tu macam suka kat kau takkan kau nak scandle kan anak orang wehh perempuan pun ada hati dan perasaan bukan lelaki jerr yang ada aku bukan laa nak ceramah kat kau tapi just cakap klau kau pilih c nayeon tu ofc kau menyesal sebab apa ? Sebab nayeon tak sukakan engkau aku nampak haritu dia jalan dengan Vernon siap pegang tangan lagi aku rasa baik kau pilih Mina sebab Mina dahlah rajin virgin lagi tu tak macam nayeon macam janda pla aku tgok dia " Kata Jin panjang lebar sambil mengangkat-angkat kening sebelah nya .
Jimin hanya diam sahaja dan tidak mampu jawab apa-apa lagi .
" Jimin aku pergi dulu klau ada apa-apa just roger me okay ?" Jin menepuk-nepuk bahu Jimin .
Jimin hanya mengganguk sahaja .
Setelah Jin keluar dia berpikir sejenak .
" aku rasa baik aku pilih Mina dari Nayeon " Jawab Jimin dalam hati .
Maka Jimin pun terlena .
Keesokan paginya 🌞 .
" erghhh " Jimin menggeliat dan melihat loceng yang berbunyi itu .
Kringgg kringg .....
Jimin segera bangun lalu menuju ke arah tandas .
" morning hyungggg " Kata Jimin dengan riang .
" aikk anak park ni macam ada yang tak kena pagi-pagi lagi dah gembira kau kena rasuk apa ?" Kata Suga lalu menghirup air milo yang dibuat oleh Jin itu .
" aku gembira pun tak boleh sedih pun tak boleh muka swag pun kau cakap macam muka ajhumma yang pelihara khinzir bekurap tu jadi kau nak aku jadi apa lagi ?" Jawab Jimin dengan cebikan .
" lekk bro aku tak cakap lagikan tak boleh ? , nilah anak park ni cepat betul sentap " Sengih Suga .
" yelahh hyung kuu sayang 💕 " Ujar Jimin dengan menggoda .
" euwww kau ingat aku gay ke apa ? Kalau kau nak begay sangatt hah anak Jeon tu ada , kalau dengan aku jangan sebab nanti ada yang pengsan aku bagi makan taik khinzir yang ajhumma pelihara tu" Kata Suga lalu ketawa .
" asall plak nama aku kau jual ?" Jungkook mengerutkan dahinya .
" oiii korang nak kene tinggal dengan bas sewa ke ?" Kata Jin lalu memakai kasutnya .
Mereka semua terus menuju di hadapan pintu .
Skip di sekolah .
Mina dan Tzuyu berjalan sama-sama sambil bergelak ketawa sakan mereka tidak sedar yang di belakang mereka ialah BANGTANSIPONDAN !!😱 ehh salah BANGTANSEYONDAN eh betul ke ejaan tu hantam jerlaa kan ? .
Terus Jungkook menarik tangan Tzuyu lalu di bawa ke kelas mereka .
" eh awak knp dtg awal tak bgitau pun " Kata Tzuyu lalu memandang muka Jungkook .
Sejak Kejadian haritu Jungkook dan Tzuyu sudah pun berdamai dan selepas sahaja sekolah mereka akan berkahwin .
" lupa " Jawab Jungkook sepatah .
Tzuyu hanya mengganguk sahaja .
Mina pula hanya memandang Tzuyu dan Jungkook .
" ishh Tzuyu ni dia tinggalkan pula aku sorang kat sini " Kata Mina dengan geram .
" Minaa !!! " Jimin mendekati Mina .
" ehh mr ketot ehh salah Jimin " Ujar Mina lalu menahan gelaknya .
" kauu nii mr ketot mr ketot kalau aku ketot kau apa ?" Jimin tidak puas hati .
" kalau awak ketot saya comel "Kata Mina membuat muka comelnya itu .
" yeee comel sangatt " Jimin menjeling Mina .
Manakala Mina hanya ketawa .
" dahlahh Jom masuk kelas " Ujar Mina lalu menarik tangan Jimin .
Malah Jimin hanya senyum lalu menggengam erat tangan Mina .
Mereka tidak sedar ada seseorang sedang mengintip mereka .
" tunggu kau Mina aku akan pastikan Jimin milik aku " Kata seseorang itu lalu pergi ke kelasnya .
Bersambunggg ...
Vote n komen 😊
YOU ARE READING
Fall In Luv With A Badboy ✔ || MinaXJimin
Teen FictionJimina . "jiminnn tolonglaaa jangan buat saya mcam ni jimin awak gila " "yaaa memang ak gila mina but you must know i love you be my wife and we have a child same like me "