Eylül iş yerinden çıkmış evine gidiyordu. Bugün sevgilisinin doğum günüydü ve ona sürpriz yapmak istiyordu. Sevgilisinin ablasını aradı.
Nefes;Alo Eylül?
Eylül;Nefes abla her şey hazır mı?
Nefes; Evet canım hazır. Ali birazdan gelir ben söyleyeyim.
Eylül; Tamam zaten ben şimdi eve geçiyorum. Üstümü giyip tekrar gelirim. Kızlar nerede?
Nefes;Songül ve Kader burada. Meral ve Cemre senin evdeler.
Eylül;Neden?
Nefes;Seni giydireceklermiş.
Eylül;Vallahi deli bunlar. Neyse hadi öptüm ablacım. Sen oraları hallet ben de geliyorum.
Nefes;Tamam canım buralar bende.
***
Ali karakoldaydı. Amiri onu odasına çağırmış ve bir şeyler konuşması gerektiğini söylemişti.
A;Ali bak bu görev tüm teşkilat için çok önemli.
Ali;Biliyorum amirim..
A;Ve en önemli şey senin sağ kalabilmen.
Ali;Peki.
A;Ama ondan önce önemli bir görevin var. Eylül herkes biliyor ve tanıyor. Görev senin için ve Eylül için çok tehlikeli. Bu yüzden Ali.. Eylül'ün güvenliği için bugün.. Bugün Eylül'den Ayrılacaksın...
Ali;Ne?!
A; Şimdi çıkabilirsin.
Ali odadan çıktı. Ve masaına doğru gitti.
Fadik hariç herkes onun istifa ettiğini zannediyordu. Görev gereği olsa bile sevdiğinden ayrılmak onun için çok zordu. Üstelik Eylül yakın zamanda büyük bir acı yaşamıştı. (Mesude yeni ölecek)
Ali eşyalırını toplarken Fadik gelmişti.Fadik; Ko-Komserim.. Emin misiniz?
Ali;Bilmiyorum..
Fadik;Bunu ona nasıl söyleyeceksiniz?
Ali;Bilmiyorum dedim ya Fadik... Denemek zorundayım. Neden bu görevi kabul ettim ki...
***
Eylül ve kızlar artık hazırdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (EyAl)
Teen FictionKırgın Çiçekler => EyAl'ın Ayrıldığı Bölüm 103'ten başlıyor. İyi Okumalar