KIRGIN ÇİÇEKLER- 105

1.2K 34 2
                                    

"Ümidini kaybetmiş olanın, başka kaybedecek  şeyi yoktur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ümidini kaybetmiş olanın, başka kaybedecek  şeyi yoktur."

-Boise
A

li göreve başlamak zorundaydı. Gece yarısında ablasına işi olduğunu söyleyip evden çıkmıştı.
Amiri ona yapmaması gereken ne varsa anlatmıştı.
Ali arabasına bindi ve eski ama büyük malikaneye girdi.
Mafyanın oğluyla gelmişlerdi.
(İsimleri sallıyorum)

Emir;Geç şöyle, babam gelir.

Ali;Peki.

Ali gözleriyle etrafı inceliyordu. Dışarıda çok sayıda koruma olmasına rağmen içerisi sakindi. Sadece 3 ya da 4 kişi vardı .
Emir'in babası Kadir gelmişti.

Kadir;Demek oğlumu serbest bırakan polis sensin.

Ali;Evet benim.

Kadir;Şimdi söyle bakalım. Benden ne istersin?

Ali önce gözleriyle adama ve oğluna baktı. Birini vursa diğeri anında onu vururdu.

Ali;Bir şey istemiyorum. Sadece sizinle çalı-

Emir;Baba, o çok iyi. Bizimle çalışabilir.

Kadir;Oğlum en iyi adamları seçer. Ama önce hakkında bir kaç şey bilmem lazım.

Ali;Ne mesela?

Kadir;Evli misin? Sevgilin ya da ailen var mı?

Ali;Evli değilim. Ailem öldü.

Kadir;Güzel. Emir sen uçağını kaçırma. Git hadi. Bizim Ali'yle işimiz var.

Emir başıyla onaylayıp çıkmıştı.

....

Eylül uzun süreli bir depresyona girmişti. Hayatının daha önce bu denli kötü olduğunu hatırlamıyordu.
Saat neredeyse akşam 6 olmak üzereydi ama o ne işe gitmiş ne de yataktan kalkmıştı.
Arada bir Ali ile olan fotoğraflarına bakıyor daha çok ağlıyordu. Kızlar onu Fadik'e götürmeyi kabul etmemişti.
Ne Fadik ne de Ali artık Eylül'ü görebilirdi.

....

Ali, Fadik'in geleceğini biliyordu. Fadik ve ekipler son hızla geliyordu. Ali Kadir'i oyalamaya çalışsa bile Kadir bir şeylerden şüphelenmeye başlamıştı.
Aslında gerçeği biliyordu. Bu yüzden iki adamını Eylül ve kızların evine yollamıştı...

Kader;Meral, gel biz markete gidelim.

Meral;Tamam aynen. Sıkıldım zaten.

Meral ve Kader gittikten 5 dakika sonra Kadir'in adamları eve gelmişti.
(Isimleri sallıyorum . Tekrar dedim)

Ahmet;Şimdi sakin ol! Yoksa işini bitiririm!

Diğer adam ise Eylül'ün  yanına gelmişti. Aslında o Kadir'in adamı değil oğlu Emir'di.

Aşk Tesadüfleri Sever (EyAl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin